Ik vind de manen juist wel mooi zo! Nee ze zijn misschien niet super realistisch maar ik vind dat dat ook niet altijd perse hoeft, ik vind het juist wel goed bij de rest van de stijl passen. Alleen zou ik m' ietsjes lichter maken. Maar ga zo door hoor! Ik vind m' echt heel tof ben benieuwd hoe die is als ie straks af is!
Ik vind de manen ook leuk zo, het geeft een wat andere uitstraling (meer als een stripfiguur paard achtig) en dat is imo niet beter of slechter, puur anders ik vind hem zo op deze manier eigenlijk iets mooier uitgewerkt ook.
Met koudbloeden vind ik weides een leuk beeld geven, of een losgooibak ofzo Lekker simpel en dichtbij.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 23-07-13 20:21
Zit al een tijdje te denken aan wat voor achtergrond leuk zou zijn, maar ik zat te denken, is er iets dat Kim juist helemaal prachtig vind? dat je de achtergrond niet zozeer maakt zodat het mooi bij het plaatje past, maar dat je de achtergrond juist helemaal afstemt op Kim, op wat zij leuk vind, zodat je wanneer je naar het plaatje kijkt echt bij jezelf kan zeggen: goh, dit is nou echt typisch Kim! Misschien ben ik iets te diepgaand
Ja, ik heb Kim nog niet helemaal bijgewerkt, vooral de manen etc., maar heb twee achtergronden gemaakt. Eentje die ik zelf mooi vind (paars) en eentje die Kim omschrijft.