prugelpiet schreef:Maar als je het wil uitgeven, kun je beter geen fragmenten meer op internet zettenuitgevers zijn daar niet altijd zo blij mee
KKKSSttttttt niet zeggen!!!!
Straks schrijft ze stiekem verder en kunnen wij niet meelzen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:prugelpiet schreef:Maar als je het wil uitgeven, kun je beter geen fragmenten meer op internet zettenuitgevers zijn daar niet altijd zo blij mee
KKKSSttttttt niet zeggen!!!!
Straks schrijft ze stiekem verder en kunnen wij niet meelzen
Neon schreef:Whaha wie heeft het opgegeten dan
Smartphones... leven soms hun eigen leven... ik wilde iets zeggenn en toen werd het geplaatst... ben nu kwijt wat ik zeggen wilde...
Het is een spannend verhaal
Wel een stukje veiliger! Ik zal toch flink balen als ik mijn verhaal ineens ergens anders tegen kom hihi
)
eigenlijk zou het leuk zijn als er elke dag een stukje gepost werd, anders moet je weer helemaal in komen en ben je de helft vergeten als je weer begint met lezen
Frederieke_ schreef:komt er nog wat nieuws?eigenlijk zou het leuk zijn als er elke dag een stukje gepost werd, anders moet je weer helemaal in komen en ben je de helft vergeten als je weer begint met lezen
En 1500 woorden typen gaat niet heel erg snel hihi. Maar ik zal het steeds zo snel mogelijk doen. soesita schreef:Je bent goed op weg.Het verhaal is meeslepend en spannend verteld. Hier en daar kan de taal en schrijfstijl nog wat verbeterd worden maar dat geeft nu niet. Het is aangenaam lezen en als je het ooit uitgegeven krijgt, zet die uitgeverij wel de puntjes op de i.
Doorgaan!
Kan ik ze alvast aanpassen in Word!
Ik zal zeker door gaan!