TrIjNiE__ schreef:Waaaw, ik zie het topic nu pas, maar ik volg! Echt prachtig! Doe je het met een speciaal progamma, of hoe werkt dat precies?
Ik werk met gimp, wat gratis te downloaden is, en ik gebruik een normale pc muis 
puppy1128 schreef:Soms vind ik super realistische tekeningen mooier dan foto's xD Maar dan bedoel ik ook super realistisch, alsof het een foto is, maar ook kan zien dat het een digi tekening is :p
Met de muis vind ik het wel heel knap, als ik met de muis maak, ziet het er niet uit xD Al komt het ook merendeels door me muis omdat ie soms de andere kant op zoeft (dus opeens helemaal boven in etc, en dat er een dikke streep door me hele tekening zit xD)
Naja, ik vind het zelf alleen mooi als het te zien is dat het getekend is. Wat met de Chayton tekening nu eigenlijk niet het geval is, maargoed. Heb ik dat ook weer eens geprobeerd en gezien dat dat misschien wel mijn ding is, maar niet mijn doel.
Met de muis of tablet maakt echt geen bal uit voor hoe moeilijk het is. De ene ligt een muis gewoon beter, de ander een tablet. Het zit tegenwoordig echt tussen de oren dat je met een tablet beter zou kunnen werken. Met genoeg oefening kan je met een muis makkelijk zo ver komen en ik ben het bewijs. Ik doe dit nu pas bijna 3 jaar, terwijl anderen met een tablet werken en er 6 jaar over doen. Daarbij heb ik ook een crappy muis hoor, dus het is gewoon wat je beter ligt. Ik kan écht niet met een tablet werken namelijk