[DIGI][WIP] Chayton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 13:03

Bassenqua schreef:
Ik snap dat dus schijnbaar minder :o Niks mooiers als je van je hobby je werk kunt maken maar dat is dan mijn persoonlijke gedachtegang. :D Je moet ook gewoon doen wat je zelf wilt uiteraard maar in mijn ogen heb je toch echt wel talent, vooral als je het jezelf hebt geleerd met dit resultaat :oo Wie weet verandert je gedachte ooit....of niet!

M'n werk ervan maken gaat zeker niet lukken. Ik werk te sloom om mezelf dan te kunnen onderhouden en digitaal werk is altijd minder gewenst omdat men er mee kan cheaten (wat ik ofcourse niet doe ;) )

_Animo

Re: [DIGI][WIP] Chayton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:34

Wauw gaaf Emma! :D

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:11

Gaaf Emma, ik zie dat de manen je ook steeds beter af gaan!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:52

Emma, mag ik de laatste tekening van Chayton op het minipaarden topic plaatsen om op te scheppen wat voor mooi's jij aan het maken bent ? O:)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 23:29

Bassenqua schreef:
Emma, mag ik de laatste tekening van Chayton op het minipaarden topic plaatsen om op te scheppen wat voor mooi's jij aan het maken bent ? O:)

Haha jahoor! (als je dan ook nog mijn deviantart.com link erbij zet zou ik dat erg lief vinden :P )

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 09:23

Zet ik er uiteraard bij Emma. ;)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 04:29

Zo, we hebben weer een wip! Duurde weer heerlijk lang, sorry!
Afbeelding
En we hebben weer wat updates!
- Snorharen
- Nieuwe wimpers, al weet ik niet of ik er tevreden mee ben
- Lijntje boven oog aangepast, wat iets storend
- Meer gruwelijke manen, muisarm kwekent, haha :P

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 06:40

Damn you! :P

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 09:02

wow echt weer prachtig hoor :j

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 17:53

Dankjullie!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:18

Onwijs gewoon!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:19

Gruwelijk (mooi)!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:25

Wat mooi zeg! Echt heel knap dat je het met de computer kan maken :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:45

Jeetje Emma, dit gaat wel erg mooi worden hoor. Het is ook echt Chayton, het is dadelijk een kopie van de foto :oo

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 18:46

Bassenqua schreef:
Jeetje Emma, dit gaat wel erg mooi worden hoor. Het is ook echt Chayton, het is dadelijk een kopie van de foto :oo

En dat is mijn probleem met foto's werken :')

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:47

Probleem ? :?

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 18:53

Bassenqua schreef:
Probleem ? :?

Ja. Kunst is er om origineel te zijn, een foto kopiëren is niet bepaald origineel..
En als de tekening toch bijna een kopie is, kan je net zo goed de foto ophangen en ernaar kijken, zelfde als de tekening, dusja. Vandaar :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:02

Soms vind ik super realistische tekeningen mooier dan foto's xD Maar dan bedoel ik ook super realistisch, alsof het een foto is, maar ook kan zien dat het een digi tekening is :p

Met de muis vind ik het wel heel knap, als ik met de muis maak, ziet het er niet uit xD Al komt het ook merendeels door me muis omdat ie soms de andere kant op zoeft (dus opeens helemaal boven in etc, en dat er een dikke streep door me hele tekening zit xD)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:09

Waaaw, ik zie het topic nu pas, maar ik volg! Echt prachtig! Doe je het met een speciaal progamma, of hoe werkt dat precies?

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:24

Ziet er weer goed uit! :)

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 19:54

TrIjNiE__ schreef:
Waaaw, ik zie het topic nu pas, maar ik volg! Echt prachtig! Doe je het met een speciaal progamma, of hoe werkt dat precies?

Ik werk met gimp, wat gratis te downloaden is, en ik gebruik een normale pc muis :)

puppy1128 schreef:
Soms vind ik super realistische tekeningen mooier dan foto's xD Maar dan bedoel ik ook super realistisch, alsof het een foto is, maar ook kan zien dat het een digi tekening is :p

Met de muis vind ik het wel heel knap, als ik met de muis maak, ziet het er niet uit xD Al komt het ook merendeels door me muis omdat ie soms de andere kant op zoeft (dus opeens helemaal boven in etc, en dat er een dikke streep door me hele tekening zit xD)

Naja, ik vind het zelf alleen mooi als het te zien is dat het getekend is. Wat met de Chayton tekening nu eigenlijk niet het geval is, maargoed. Heb ik dat ook weer eens geprobeerd en gezien dat dat misschien wel mijn ding is, maar niet mijn doel. :)

Met de muis of tablet maakt echt geen bal uit voor hoe moeilijk het is. De ene ligt een muis gewoon beter, de ander een tablet. Het zit tegenwoordig echt tussen de oren dat je met een tablet beter zou kunnen werken. Met genoeg oefening kan je met een muis makkelijk zo ver komen en ik ben het bewijs. Ik doe dit nu pas bijna 3 jaar, terwijl anderen met een tablet werken en er 6 jaar over doen. Daarbij heb ik ook een crappy muis hoor, dus het is gewoon wat je beter ligt. Ik kan écht niet met een tablet werken namelijk :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:14

@emma
sommige dingen zijn wel handig bij een tablet, zoals pendruk, dat je dus harder drukt en een dikke lijn komt en zachter drukt een dunnere, of hoe harder je drukt hoe zichtbaarder de lijn, hoe zachter je drukt hoe minder zichtbaar :p
Dat je zo met de muis kan tekenen vind ik wel heel knap hoor, aangezien het er ook heel goed uitziet, enigste wat ik altijd minder vind is dat de haren/haartjes allemaal 1 grootte hebben kwa dikte. Maar je kan niet alles hebben xD

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 20:18

puppy1128 schreef:
@emma
sommige dingen zijn wel handig bij een tablet, zoals pendruk, dat je dus harder drukt en een dikke lijn komt en zachter drukt een dunnere, of hoe harder je drukt hoe zichtbaarder de lijn, hoe zachter je drukt hoe minder zichtbaar :p
Dat je zo met de muis kan tekenen vind ik wel heel knap hoor, aangezien het er ook heel goed uitziet, enigste wat ik altijd minder vind is dat de haren/haartjes allemaal 1 grootte hebben kwa dikte. Maar je kan niet alles hebben xD

Klopt, ik weet het, ik heb al eens met tablets gewerkt :)
En ja, dat vind ikzelf ook echt maar het enige voordeel aan een tablet. Er zijn voor mij persoonlijk zoveel nadelen aan, die ik even niet ga uitleggen want dan ben ik weer een uur verder :+
In ieder geval, als je kijkt bij een paard in real zie je dat de haren in dikte niet zoveel verschillen van elkaar hoor, daarbij ik ga niet met die prutmanen nog eens af en toe van dikte veranderen. Krijg er al een muisarm van x]

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:42

Haha, muisarm :') Maar je kon met pentool ook die pendruk-effect hebben, dat uiteindes dunner zijn dan midden? Werk niet met pentool, snap er geen hol van van die vage tool xD

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 20:48

puppy1128 schreef:
Haha, muisarm :') Maar je kon met pentool ook die pendruk-effect hebben, dat uiteindes dunner zijn dan midden? Werk niet met pentool, snap er geen hol van van die vage tool xD

Drukgevoeligheid kan echt alleen met een tablet. Pentool gebruiken met muis geeft geen dunheid. Die moet je zelf dun gummen en dat dat ik echt niet bij elk haartje doen. Ik heb ondertussen geaccepteerd dat dat nou eenmaal niet kan, en dus mijn manen wat minder mooi zijn, maar sommige anderen blijven erover doorzeuren en dat irriteert me een beetje :P