Het slordige vind ik totaal niet storend, juist geschikt voor een creatieve geest. Stukje lef, stoer, los. Ja, die vind ik niet verkeerd. De vleugels in combinatie met bird is helemaal mijn ding, maaaar.... Ik vind het doodzonde van de geweldige letters die je eerder gemaakt hebt. Daar was je lekker mee opweg, super orgineel. Wel valt me de kleur op. Waarom beide logo's in een rood tint? Denk dat ik het 2e logo marine blauw met grijs mooier, sterker vind
Zo vind ik het wel mooi, en dan past de D er precies ook iets beter bij. Maar misschien wel de 2 I's iets uit elkaar schuiven. Nu staan ze dichter bij elkaar als de i en de r en daardoor lijkt het op een u. Daarnaast zijn de 'pootjes' (weet niet meer hoe het noemt) bij de 2e i links niet evenlang als de andere. En dat valt voor mij toch wel op
Ik ga de letters op het laatst nog nalopen, het pootje van de D, de i's ietss dunner e.d. Maar eerst eens kijken of ik het uberhaupt ga gebruiken, maar ik vind het zo opzich wel leuk worden..
die laatste vind ik erg gaaf, dan komt het vogel idee ook mooi terug! waar ga je het logo voor gebruiken? want als fotograven logo zelf vind ik hem niet zo passen, maar als gewoon logo wel
@eclair98.. de allerweerste foto? ik weet niet op welke je doelt..
jajajajajajaja, iemand op de zeeeeer goede weg. Als logo op een foto misschien niet geschikt, wel als watermerk in een foto, echt wel! Dat pootje van de D blijft toch een raar ding, alsof je hem nu weggemoffeld hebt... Maar jawel, goed bezig jij!