Vind het echt knap, zeker omdat je nog niet zo lang met pastel werkt. Maar ik vind wel dat er een soort waas over de tekening heen zit. Nou kan dit aan de foto liggen, dat weet ik niet. Maar zou het ook kunnen dat je misschien iets te veel geveegd hebt? Ik zelf kan absoluut niet met pastel overweg, maar vooral de neus vind ik een beetje wazig. Je had een update waarop alles nog stond voordat het uitgeveegd moest worden, toen knalde de kleuren veel meer van het scherm af. Het was toen inderdaad nog wel iets te veel onuitgewerkt, maar misschien dat je de volgende keer ergens tussen het onuitgewerkte en dat wat je nu hebt, in kan proberen te gaan zitten? Zodat het, voor mij gevoel, nog wat meer zal gaan leven. Maar zoals gezegd, vind dit werkje ook al heel knap
irisloove
Geplaatst: 29-12-12 00:57
Mag ik hem in mn boktprofiel zetten?? Zet ik jou naam en boktnaam erbij!
Nienke15
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-12 00:59
Bedankt voor de tip! Dat wazige komt van de foto Zelf vind ik dat uitgeveegde niet mooi ( en deze is nogal uitgeveegd, daarom vind ik hem mislukt) maar ik had geen zin meer om er verder aan te prutsen, dus heb ik hem maar zo gelaten...