. Maar als ik hem op heb, komt het eind van de kwast tot mijn broekrand, zo lang is hij. En ik heb de kwast anders bevestigd dan het patroon
. Gewoon eerst de kwast gemaakt, daarna vlechten, knoop in het eind en die voor het sluiten ín de muts gestoken, draad erdoorheen. Veel makkelijker dan naderhand die kwast eraan maken. 

Ben begonnen met recht en geëindigd met averecht, dat klopt! Ik twijfel alleen zo omdat het binnenstebuiten lijkt, maar misschien moet ik het gewoon even afwachten tot ik het boord af heb.
. Nee, niet aan te raden! Je bent bezig met kousen dus je moet een kuitspie breien. Het patroon is geschreven wat minderingen betreft op recht buiten.
. Die muts heb ik gebreid op naald 5, ik zit nu het boord op 2,5 te breien. Gelukkig al 8 van de 14 naalden af. Wil proberen vandaag het boord nog af te hebben!
. Ik zeg dat je goed zit en straks gewoon recht kunt gaan breien. Volgens mij zie je nu nog niet hoe het precies zit
zijn voor mij in de winter. Ik heb nog rode sokkenwol in bijna dezelfde kleur, kan prima samen! En dan ga ik dezelfde breien als de grijze lange sokken/korte kousen.