www.hotfixhobby.nl veruit de goedkoopste, aplicator is 15 euro en de steentjes ss10 rond de 50-150 en de ss16 100-150
hier bestel ik altijd. k ben dr ook erg tevreden over de service. zelf gebruik ik altijd de ss10 en ss16 steentjes en meestal de crystal.
ik heb het gedaan op mijn cap. met de 2 maten steentjes afwisselen en op mijn halster (weihalster) blijft er ook erg goed opzitten. loopt er al 3 maanden mee rond ofzo hahah.
Moet lachen dat iedereen weer zo in de hotfix zit. Een jaar of vijf geleden was dat ook, heb toen ook zo' n ding aangeschaft. Ligt al aardig te verstoffen, dus als iemand geinteresseerd is??!!
ja ging goed! ik heb de eerste 2 steentjes wel even geoefend op papier, let wel op dat je niet met je applicator op je cap komt!! dat is zonde.. maar je voelt wanneer de lijm smelt en dan moet je loslaten het is echt, nu al, verslavend
ik heb nog wel een tip voor mensen die het op leer willen doen, mijn vader heeft een dremel(voor het bewerken van hout), een soort boormachine met allemaal verschillende opzet stukjes, daarvan zou je heel fijn het bovenste stukje leer kunnen wegschuren.
op marktplaats staat een nieuwe voor 23 euro. maar er zijn vast nog wel meer vaders die zon ding in de schuur/op zolder hebben liggen.
Ik heb ook al een paar jaar zo'n ding in de kaast liggen Maar ben er ook helemaal fan van! Wilde vanavond de naam van me zusje maken op een mooie zweetdeken.
Heb al vanalles gepimpt, frontriemen, bandages, dekjes etc.etc
Ja met de applicator! ook op mijn shirtje en de handschoentjes.. wel heel voorzichtig om brandplekken te voorkomen! maar lukt goed als je vaste hand hebt en secuur werkt