Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Amyyy schreef:Haha, Dankjewel! Probeer het anders zelf ook zou ik zeggen! Het is ook echt heel leuk! Heeft iemand misschien nog wat tips of opmerkingen?
Wat me opvalt in je ontwerp is dat het zo "hoekig" is: rechte gangen met haakse hoeken erin. Voor mensen is dat praktisch. Voor paarden is het prettiger als het allemaal wat vloeiender loopt, dus met niet al te scherpe bochten
PocoGaucha schreef:het wordt heel mooi zo,
het helpt ook om verschillende stukken te groeperen, het is voor mij lang geleden, weet al niet meer hoe het ook al weer werkte. maar dan komt alles tussen van die blauwe lijntjes te staan, net als de samples. dan kies je 1 ding om te bewerken. dat bewerk je, sluit je je groep weer af. zo had ik in mijn stallengebouw als groep, alle boxen als groep, daarin 4 groepen met boxen, en dan was ook nog elke groep apart. ik heb zo ook maar 1 box echt hoeven tekenen, en voor de rest helemaal kunnen kopieeren. soms waren wat kleine aanpassingen nodig.
heb je de tutorials gevolgt die google zelf aanbied? want dat heeft mij echt heel goed geholpen.
mijn stal heb ik hier nooit laten zien, zal vanavond even kijken of ik hem erop krijg, wil hem wel graag laten zien haha. heb hem alleen op hetpaardenspel laten zien:P een tijd geleden. toen ermee gestopt. als ik nou jullie bouwwerken zie wil ik ook weer verder.