Misschien kun je wat met deze tip: begin donkerder met de manen. Durf in de eerste lagen donkerder te beginnen en ga dan steeds lichter. Dan zou je wat meer diepte moeten krijgen. Ik had hetzelfde probleem met witte dieren. Vaak begin ik met een donkerbruine of donkerblauwe onderlaag. Verder een schitterend resultaat en met de muis als ik het goed gezien had? Super hoor. Ik heb hier een tablet liggen, maar zelfs daar lukt het me niet mee. Ik houd het dan ook maar bij mijn krijtjes.
Wauuw! Echt heel mooi, prachtig! heb er geen andere woorden voor
Daisyree
Geplaatst: 13-01-12 09:57
Seven schreef:
Bedankt voor de tip Daisyree, stom maar ik vind manen gewoon vreselijk moeilijk op de pc
Op papier zijn ze ook best moeilijk hoor. Bossen haar zijn niet makkelijk te tekenen. Maar als dit nog maar nmr 5 is dan komt het vast goed. Gewoon blijven oefenen.
Ik vind het op papier en met een potlood makkelijker omdat je dan dikte , de druk etc beter kan aanpassen met de muis kan je maar een eenzjidige beweging maken, helaas is ook het programma wat ik gebruik wat lastiger er mee zo kan je bijv geen punt plaatsen enkel lijnen. Ik wil graag een Tablet maar heb geen geld voor een goeie
Ik heb een tijdje geleden getekent (wel met tablet.. van 55 euro..) maar ik wist eigenlijk niet zo goed hoe ik de vacht makkelijk in kon kleuren.. ik deed alles dik kleuren en dan kleuren eroverheen maar dat werkte eigenlijk heel onhandig.