Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Bizzybijtje schreef:miepietjuh schreef:Waarom moet er weer zo worden gedaan?!
dit wil toch niemand?
TS heeft dit erop gezet omdat ze opbouwende kritiek wil, dat is duidelijk.
Ze wil geen reacties waar ze niets aan heeft. Ze vind zingen leuk en waarom zou ze ermee moeten stoppen.
Ze wil niet, QUOTE: Godmiljaar, post je nou weeral.... Nee, ik vind nog steeds dat je niet kunt zingen, je zingt door je neus, je speelt het nummer verkeerd ook trouwens, het is veel te langzaam, veel te moeilijk voor iemand die net begint..... Echt, neem nou gewoon zangles... QUOTE
Dit noem ik niet opbouwend...
Sorry TS heb geen idee of het goed is of slecht, heb er geen verstand van..
De reden dat ik zo reageerde is omdat dit het zoveelste topic is waar ze om tips vraagt, die ze vervolgens niet gebruikt.
En het spijt me heel erg, maar als muzikante die op het randje heeft gestaan van professioneel muzikante worden, hoop ik toch wel dat ik er verstand van heb. En ja, ik reageer pittig. Dat komt omdat ik me altijd kapot erger aan mensen die boos worden omdat ze niet horen wat ze willen horen. En muziek is dus een gevoelige snaar bij mij. Pudum tsjjjjj, woordspeling.
TS, je zegt geen tips te krijgen. Als je goed kijkt zie je dat ik al heel vaak tegen je heb gezegd dat je door je neus zingt. Heb ook tips gegeven om daar vanaf te komen. Maar......... Ach....Als je echt tips wilt om iets mee te doen hoor ik het wel.
miepietjuh schreef:Bizzybijtje schreef:
De reden dat ik zo reageerde is omdat dit het zoveelste topic is waar ze om tips vraagt, die ze vervolgens niet gebruikt.
En het spijt me heel erg, maar als muzikante die op het randje heeft gestaan van professioneel muzikante worden, hoop ik toch wel dat ik er verstand van heb. En ja, ik reageer pittig. Dat komt omdat ik me altijd kapot erger aan mensen die boos worden omdat ze niet horen wat ze willen horen. En muziek is dus een gevoelige snaar bij mij. Pudum tsjjjjj, woordspeling.
TS, je zegt geen tips te krijgen. Als je goed kijkt zie je dat ik al heel vaak tegen je heb gezegd dat je door je neus zingt. Heb ook tips gegeven om daar vanaf te komen. Maar......... Ach....Als je echt tips wilt om iets mee te doen hoor ik het wel.
Hee, ik snap het wel. en ik bedoel het ook niet als aanval op jou. Ik vind alleen dat BEIDE kanten normaler kunnen reageren. En als je haar topics zo beu bent dan hoef je er toch niet op te reageren.
Aan zo'n antwoord heeft niemand iets....
vezzie schreef:Bizzybijtje schreef:Nou, wat voor reacties wil je?
Niks is goed blijkbaar. Dus dan beter duidelijkheid he
Ik wil tips horen dat heb ik toch al gezegd? En niet de tip ga op zangles want nu weet je denk ik wel al dat het niet kan.
) wiebke schreef:Jeetje.. wat een gekibbel hier. Maar inderdaad TS... zangles is denk ik de enige optie, als je dat niet kunt krijgen dan zou ik toch echt een andere hobby zoeken. Je zei dat je dwarsfluit hebt gespeeld..misschien kun je nu overstappen op saxofoon ofzo?
enne... je hebt écht geen goed ritmegevoel ( dat kan ik als docent brazilliaanse percussie wel zeggen denk ik)
Vaker filmpjes plaatsen met de vraag om tips heeft denk ik niet veel nut. Je hebt al héél veel nuttige tips gehad in eerdere topics, maar blijkbaar pik je het nog niet zo op. Zingen is ook hartstikke lastig, daarom zijn er hele studies aan gewijd.. Les krijgen van één van de velen die er verstand van hebben, is dus volgens mij de enige optie om beter te worden.
Jammer dat dat nu nog niet kan, wie weet later! wiebke schreef:pff ik krijg een beetje een punthoofd van TS.. of ze snapt het niet of ze wil het niet snappen..
Bij het spelen in een harmonie is het inderdaad makkelijker om het ritme aan te houden omdat er dan andere mensen omheen zitten die wél een goed ritmegevoel hebben (touwtrekkers noem ik die) In mijn band merk ik het ook... samen kunnen ze goed spelen, maar speelt M alleen dan klinkt het voor geen meter.
enne... als je wéét dat je materiaal niet in orde is ga je dat toch niet op bokt neerplanten? Dan zorg je toch eerst dat je spullen het wel goed doen zodat wij bokkers een goede impressie hebben?
.
vezzie schreef:wiebke schreef:pff ik krijg een beetje een punthoofd van TS.. of ze snapt het niet of ze wil het niet snappen..
Bij het spelen in een harmonie is het inderdaad makkelijker om het ritme aan te houden omdat er dan andere mensen omheen zitten die wél een goed ritmegevoel hebben (touwtrekkers noem ik die) In mijn band merk ik het ook... samen kunnen ze goed spelen, maar speelt M alleen dan klinkt het voor geen meter.
enne... als je wéét dat je materiaal niet in orde is ga je dat toch niet op bokt neerplanten? Dan zorg je toch eerst dat je spullen het wel goed doen zodat wij bokkers een goede impressie hebben?
Mijn ritme was ook goed wanneer ik alleen les had bij dwarsfluit dus je punt klopt niet.
Wat ik wel moet zeggen ik heb te laat op het opneem knopje gedrukt en misschien is jullie dat allemaal niet opgevallen, terwijl het duidelijk te horen is maar er ontbreken in het begin een paar noten
. Ten tweede ik schuif niet alles op mijn apparatuur, dat van de timing is nu eenmaal zo en als je er niet mee om kan. Sorry dat ik het zo moet zeggen, maar rot dan op.
. _baxter_ schreef:Nou ik heb het hele topic doorgelezen en zag toch echt tips voorbij komen hoor. En je hebt misschien niet gezegd dat je wil horen, maar ik krijg wel het idee dat je dat wil horen. Want bij elke tip die je krijgt wordt je boos. Dusja, dan kunnen wij er verder ook niks meer mee.
En ik heb niet gezegd dat je op zangles moet, maar dat je gewoon iemand moet zoeken die ervaring heeft met zingen en die je misschien kan helpen en tips geven. Dat is iets anders als zangles.