Hij springt er echt uit! Alleen z'n kaak klopt nog niet volgens mij. Aan de voorkant van de kaak moet nog wat meer schaduw, zodat je dat bot wat beter ziet. Ik heb het idee dat hij nu te vlak is.
Maar lieve hemel, wat kan jij tekenen zeg. Ik vind vooral de zachte structuur erg mooi, zonder dat het weer te zacht wordt. Prachtig!
Anne_Baukje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-11 23:22
Heel erg bedankt allemaal!! Ik moet inderdaad nog wat aanpassingen doen. Bedankt voor je tip mylittlejoy!
Ik neem wel opdrachten aan Alleen ik heb een wachtlijst van 3/4 maanden! PB me voor meer informatie!
Ik volg hem nu al 4 pagina's en moet nu toch echt reageren... Het word echt prachtig.. Letizia, wat krijg jij straks een juweeltje aan de muur! Fantastisch!
Wouw wat een prachtig idee om de paarden op deze manier samen op de tekening te zetten. En wat wordt de tekening mooi echt net echt, kan niets anders zeggen.
Ik vind het ook zo mooi en zo sprekend Darmorah, het kan gewoon niet voor een ander paard worden aangezien
Voor wie het leuk vind: dit zijn de foto's in z'n geheel, die getekend worden Ik vind het beide erg leuke foto's, daarom ben ik blij dat AB deze er heeft uitgehaald