Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:Danseresje als je gaat rondbreien en je breid alleen maar recht en niet averechts dan krijg je een tricotsteek (dus hetzelfde effect als je met normaalbreien recht en av. Recht doet) alleen omdat je nu rondbreid gebrleurd dat automatisch als je alleen maar recht breid
Gisteren namelijk ook rondlopen breien. Maar het minderen in de sok ging zo slecht en zo lelijk. Heb aan het einde van de avond uit frustratie me hele sok wggegooidik ga nu sloffen maken net als de babhsokjes alleen dqn gewoon wat groter
Danseresje schreef:Anne_mieke88 schreef:Danseresje als je gaat rondbreien en je breid alleen maar recht en niet averechts dan krijg je een tricotsteek (dus hetzelfde effect als je met normaalbreien recht en av. Recht doet) alleen omdat je nu rondbreid gebrleurd dat automatisch als je alleen maar recht breid
Gisteren namelijk ook rondlopen breien. Maar het minderen in de sok ging zo slecht en zo lelijk. Heb aan het einde van de avond uit frustratie me hele sok wggegooidik ga nu sloffen maken net als de babhsokjes alleen dqn gewoon wat groter
Annemieke, ik weet dat als je op de rondbreinaald alleen maar recht breit, dat je tricotsteek krijgt. Maar had mijn product dusdanig gebreid (in de boord al) dat de goede kant binnen zat zeg maar, daar ging het mij om. Heb vorig jaar ook al stukken rondgebreid op rondbreinaald.