[VER] Sixteen and pregnant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [VER] Sixteen and pregnant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:15

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om in dit soort topics met z'n allen te gaan vragen om updates. Ook is het niet de bedoeling om alleen maar te plaatsen dat je het mooi vind. Graag hier rekening mee houden bij het plaatsen van een reactie. Dank jullie wel!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:45

Ik heb de 2 stukjes gelezen en vond het erg makkelijk weg lezen! :j
Je stoort je ook niet zo erg aan de spelfouten dus van mij mag het nieuwe stuk snel komen! :D

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:09

Wat een heerlijk stuk weer!

Het leest zo gemakkelijk in een keer rats het verhaal door

lauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 12:24

Het is echt prachtig geschreven,
Je schrijft heel mooi, ik word echt door het verhaal gegrepen.
Ik zie nu al uit naar het vervolg!

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:48

Het leest wel fijn vind ik. Ook door de spanning in het verhaal lees ik er zo doorheen!

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:19

ik vind het erg mooi geschreven en een goed onderwerp!
ik ben benieuwd naar je volgende update :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:27

zit er alweer een nieuw stuk aan te komen? :)

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:08

Ben ik ook erg benieuwd naar het leest zo leuk!!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:47

oei ik wil wel meer erg leuk verhaal

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:53

Leuk stukje :)
Ik heb niet bijgelezen, maar vertonnen moet vertonen zijn :)

EDIT.
inmiddels bijgelezen, je hebt twee updates toch?
MORE!
ik ga het volgen. :)

Je schrijft goed, waardoor ik het verhaal zie en je ik het voor me ga zien!

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:55

Komt er nog een nieuw stukje? :o
Laatst bijgewerkt door _Rosanna op 13-06-11 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 18:55

jaaa!
nieuw stukje :o

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:20

Ik ga morgen op school verder schrijven. :) Sorry had het nogal druk. Morgen of woensdag post ik het nieuwe stuk!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:24

niet erg ;)

rl is belangrijker als zo'n ''stom'' verhaaltje :)

maar wel een heel mooi stom verhaaltje! :P

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:26

susannex schreef:
Ik ga morgen op school verder schrijven. :) Sorry had het nogal druk. Morgen of woensdag post ik het nieuwe stuk!

haha maak niks uit maar ik dag er steeds aan dus dag even een posje :D

mylene32

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:29

leuk verhaal!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 19:30

ja snap ik hoor :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 09:08

De lang beloofde update:

Die warme hand liet me schouder los. Ik voelde zijn heerlijke adem in mijn nek. Hij legde zijn hand om mijn middel. ‘Sorry, ik hou echt alleen van jou’ Zei hij tegen me en zijn mooie ogen voelde ik branden in mijn rug. Ik maakte mezelf los en liep door de trap op. En daar bij de laatste tree ging het fout. Ik viel op mijn buik.’au, au!’ Geschrokken keek Jason me aan en keek naar mijn buik. Hij staarde me aan en bleef maar staren. Ik werd er bang van.. hij had het gezien, hij had het door.
Hij ging door zijn knieën en ik liet mijn hoofd naar de grond kijken zoekend naar zijn warme handen. Hij tilde mijn hoofd voorzichtig om hoog en keek me nog steeds verbaasd aan maar er kwam een kleine lach te voorschijn op zijn gezicht.’Is dat van..’ maar ik liet hem zijn zin niet afmaken en schudde heel hard nee. Hij keek me verbaasd aan. Boos keek hij me aan. ‘En dan reageer je verdrietig als je mij wel met een ander ziet? Maar jij duikt gewoon met een ander het bed in en raakt meteen zwanger?’ Jason liep de trap af met voetstappen die voor mij meer dan genoeg zeiden. ‘Ik heb het verpest’ zei ik zacht tegen mezelf. Ik wilde opstaan maar het ging niet. Ik zag dat Jason achterom keek en zag dat ik niet op kon staan. Hij liet de hand van het meisje met die lange blonde haren los en rende terug naar mij. Hij hielp me met opstaan en toen stond ik weer oog in oog met mijn liefde, mijn Jason.
Hij keek me bezorgd aan. ‘Moet ik je naar het ziekenhuis brengen?’ ‘Nee’ zei ik zachtjes en kortaf.
Waarom deed ik nou zo tegen hem? Hij is wel de vader van het kind in mijn buik. Ik keek hem met de tranen in mijn ogen aan en hij keek weer naar mijn buik. Hij legde zijn handen op mijn buik en ik voelde ons kindje bewegen. Hij voelde het blijkbaar ook want zijn mooie lach kwam weer te voorschijn. Spontaan moest ik lachen en hij keek me met zijn lieve bezorgde liefdevolle blik aan. ‘Van wie is het dan?’ Vroeg hij aan me. Ik keek hem aan. Hoe moest ik hem nou vertellen dat het zijn kind was? Dat durf ik echt niet, maar ik besef wel dat ik naar Italië ben gegaan om hem het te vertellen. Ik moest wel, het moest wel. Ik had geen andere keus. Ik keek hem aan en deed mijn mond open, maar er kwamen geen worden uit. ‘Zeg het maar, je hoeft niet bang te zijn voor mijn reactie.’
Ik knikte en ik denk dat, dat hem meer dan genoeg zei. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en hield me dicht tegen zich aan. Het meisje zag ik staan en moeilijk kijken en die bleef verstijfd staan.
‘Ja, het is van jou, van ons’ Fluisterde ik zachtjes in zijn oor. Hij duwde me zachtjes terug naar achter en pakte me koffer op en deed de deur voor me open. Het meisje liet hij gewoon staan.
In mijn kamer tilde hij me op en legde me op bed en kwam naast me liggen. Dit was het, het moment waar ik zo naar terug verlangde, samen met hem zijn. Ik keek hem aan en hij mij. Het was een tijdje stil toen ik begon te giechelen. Hij begon te lachen en legde weer zijn warme handen op mijn buik.
‘Wij komen er samen wel, ik zal voor je zorgen. Voor ons kindje. En voor jou mijn mooie meisje.’
Ik keek hem aan en kon wel schreeuwen van geluk. Hij wilde me wel! Ik had helemaal nergens bang voor moeten zijn, het was het allemaal waard geweest. De volgende dagen vlogen voorbij en ik genoot van het samen zijn. Hij liet me genieten, wat had ik dit gemist. Samen met hem zijn, de lange strandwandelingen en in zijn armen liggen, in zijn armen in slaap vallen en weer wakker worden.

Ik werd wakker, schrok recht overeind van het geluid wat buiten vandaan kwam. Ik zag Jason staan met zijn handen strak om de omheining van het balkon geklemd. Ik voelde dat dit niet goed was en er iets aan kwam, maar ik wachte af. Dit was mijn laatste dag hier en dit moest een mooie dag worden.
Jason liep naar me toe, kuste me voorhoofd en trok me mee op bed. Hij keek me bedenkelijk aan. ‘Moeten we dit wel doen Jen? Is dit wel slim? Kunnen we dit wel aan?’ Ik keek hem verbaasd aan. Dit was niet anders dan ik eigenlijk had verwacht. Mijn droom viel in één. ‘Je wil het niet hé? Je wil gewoon geen kind met mij! Dit was het weer, weer alleen voor de vakantie en dan kan ik op donderde! Ik rende naar de kast waar al mijn kleren in lagen en gooide alles in de koffer. Jason wilde me tegen houden maar dit keer liet ik het niet gebeuren. Ik pakte mijn jas van de kapstok en sleepte de koffer achter me aan. Jason liep achter me aan maar dat kon me echt niks schelen. Ik wilde terug naar huis, de tranen liepen over me wangen en bleven stromen. Ik stond aan de weg te wachten op een taxi terwijl Jason naast me kwam staan. ‘Het spijt me.’ Zei hij zachtjes. Ik keek hem boos aan. ‘Het spijt je? Het spijt je? Had je, je dat niet voor het weer samen zijn kunnen bedenken? Dat dit toch alleen je bedoeling was?’
‘Wat mijn bedoeling was?’ Jason keek me verbaasd aan. ‘Me gebruiken voor de tijd dat ik hier was en me weer dumpen en hup weer naar een ander!’
‘Nee, nouja…’ ik keek hem boos aan maar de tranen bleven stromen. Er kwam een taxi aan en de man deed mijn koffer in de achterbak. Ik stapte in en gooide de deur met een harde klap dicht. Jason bonkte op het raam en ik draaide het raam naar beneden. ‘Wat wil je nou?’
‘Dat je niet zo weg gaat. Niet zo tegen me doet.’ Ik werd kots misselijk van hem. Hier had ik geen zin in. Ik zou hem zeggen dat ik het wel alleen zou doen zonder hem.
‘Ik ga dit alleen doen, zonder jou. Ik wil je niet meer zien, niet meer spreken. Laat me voortaan met rust.’ En de taxi reed weg op weg naar het vliegveld. Ik zette me telefoon aan en kreeg een berichtje binnen. ‘Waarom laat hij me nou niet met rust?’ Jason kon gewoon niet luisteren. Kijkend naar zijn sms kreeg ik een brok in mijn keel; ‘ik hou van je Jennifer.’
Het kon me niet meer schelen ik ging dit gewoon alleen doen, hij wilde me niet, ons kind niet. Prima dan doe ik het alleen. De tranen waren gestopt maar begonnen weer te stromen.
Ik was op het vliegveld en liep het vliegtuig in. Ik ging op mijn stoel zitten bij het raampje en staarde rustig naar buiten met de muziek van mijn iPod op de achtergrond.

sorry voor de spellings fouten.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 09:46

Weer een super goed deel Suus!!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 12:26

XmissdaphX schreef:
Weer een super goed deel Suus!!

dankjewel :)

lauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:45

SuperSuperSuper mooi!

Je schrijft echt prachtig. Wauw, jij hebt echt een groot talent!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-11 08:26

haha dankje. :o

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:09

mag ik nog een update ??

lees al heel lang mee maar ik dacht eraan en ik ben egt heeeel nieuwschierig hoe het afloopt
sorry modjes als ik hier niet meer mag plaatsen!

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:47

wow ik heb dit verhaal in één stuk door kunnen lezen. Die spellings fouten lees ik eigenlijk zo overheen :o
I want more! :)

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:00

update? please?? ben zo benieuwd! ;$