RhealLover schreef:Heel geweldig gedaan zeg! echt orgineel ook

Ik vraag me alleen af hoe je de bitjes gemaakt heb

het hoofdstel is gemaakt van heel erg dun leer, waar ik kleine strookjes van heb geknipt. Die heb ik versierd met een kettinkje om het wat stoerder te maken. Het bit had ik erg geluk mee; in een modelbouw winkel bij mij in de buurt vond ik een koperkleurig staafje met om de paar milimeter een balletje met een gaatje O--O--O--O-- Geeeeen idee waar iemand anders dat voor zou gebruiken haha die heb ik vervolgens met een tangetje vlak na het balletje afgeknipt waardoor ik de basis van het bit had. Vervolgens 2 kleine zilverkleurige ringetjes door de balletjes vastgezet en tadaaaaa een miniatuur bit.
Kelszz_ schreef:In een woord WOW!
Mijn vraag is dan weer, hoe heb je in vredesnaam dat zadeltje zo goed gekregen?
Het zadel is gemaakt van leren lapjes van verschillende diktes; die heb ik gevouwen, gelijmd en gevormd, en met ijzerdraad strak op het (om beschadiging te voorkomen in plastic verpakte) paard gebonden. Dit heb ik een nacht goed laten harden tot ik de verdere details aan kon brengen. Het koste me wel een paar pogingen om het allemaal goed te krijgen, maar de aanhouder wint 
Ods schreef:BOY wat goed gedaan zeg en wat ontzettend lief dat je dit voor hem hebt gemaakt!!
Vind je het niet moeilijk om het nu weg te geven nadat je er zoveel energie in hebt gestoken?
Nou eigenlijk viel dat wel mee, het was mijn orginele idee al om het weg te geven dus dan raak je dr minder aan gehecht zeg maar, dan kan ik alleen al genieten bij de gedachte aan hoe blij je er iemand mee kan maken
. Bovendien heb ik er veel foto's van gemaakt om later naar terug te kijken, 2 eerder gemaakte kijkkastjes met andere thema's heb ik dat niet bij gedaan, daar moet ik het helaas alleen van de herinnering eraan hebben...
Evelienepien schreef:
Wat leuk om eindelijk een bokker te treffen, die ook miniaturen

is
Ziet er goed uit
Tis dat ik al zoveel in de "miniaturen"planning heb maar als ik dit zo zie, mot ik er echt weer eens tijd voor vrij maken

Dat moet je zeker doen! Kan ik ook ergens wat van jouw werk online bewonderen?