[TEK][WIP] Willy in pastel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 13:46

Dank je wel babe. Ik zal even kijken of ik de overgang nog iets zachter kan maken :j Het compliment over de ogen vind ik erg fijn, vind dat zelf heel erg belangrijk. De handigheid en het talent wat jij laat zien is nog niet met mijn werk te vergelijken, maar hopenlijk ben ik wel op de goede weg.

Heel erg bedankt Sijs15! Je hoeft er toch ook geen verstand van te hebben om te zeggen of je iets mooi vind. :) Ik vind jou compliment het mooiste wat ik kan krijgen! Als de foto mooier bleef had ik die kunnen laten vergroten voor aan de wand. Had me een hoop tijd gescheeld :+

Airborn

Re: [TEK][WIP] Willy in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:01

ik vind de ogen al veel levendiger zo, mooi hoor!

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:24

Mooi gedaan!
Zoals Babe al aangeeft, de ogen zien er goed uit (en ik heb dit topic doorgelezen en ook zelf weer wat opgestoken van tips die Babe heeft gegeven :P )

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:28

wauw, vind je frontriem echt supermooi geworden !
Heb je nou je hoofdstel van kleur verandert?

xSanneE_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:55

Het oog is echt mooi.
Welk merk pastille is het ?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 16:58

Dank jullie wel. Weelde hangt ondertussen in de keuken aan de muur :Y) Heb de hals nog iets uitgeveegd om de overgang iets zachter te maken. Ik neem de tips mee naar het volgende werk. Superveel dank!

Het hoofdstel is bruin van kleur CRos95. Het komt op de foto inderdaad minder uit, maar vond het zo wel erg mooi (ooit was dit hoofdstel ook bruiner :P )
Dank je wel voor het compliment over de frontriem. Heb erg getwijfeld of ik de frontriem eenvoudiger zou maken, maar ben blij dat ik de gok genomen heb.

Dan heeft het kleine beetje wat ik nog aan het oog heb gedaan wel geholpen, dank je wel voor de tips Airborn. :)

Ik heb pastelkrijt van Rembrandt en pastelpotloden van Faber Castel _haflinger. Het papier is Mi-teints :)

Vind het ook erg fijn om tips te krijgen en heb zeker veel geleerd tijdens dit topic. Ben alweer met een nieuw projectje bezig. Moet wel waarschuwen, het tekenen is verslavend :')

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:18

oh haha sorry! Op je avatar is hij wel bruin, maar als je de foto in het groot ziet lijkt hij net zwart :o.
Vind het bruin (op de tekening iig) hem wel super staan :)). Die frontriem maakt het helemaal af, vind hem heel mooi geworden!!

annabel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 18:20

wauw! echt mooi! :)