oow leuk ik had dit topic nog niet gezien, ga ook aan de slag Zijn er al veel geruild?
Wendy15
Geplaatst: 16-01-11 11:59
Ik had laatst ook even wat geprobeerd. Papier is alleen wat dun hiervoor, dus was wat kromgetrokken maar kon het achteraf gelukkig nog recht strijken. Even op zoek naar nóg dikker papier dus en deze kaartjes die ik had gesneden beter voor grafiet oid gebruiken..
Ohhh Fnanne, wauw!!! Hoop dat als ik weer kaartjes heb *hoera voor de drukte op het werk..* dat er eentje bijzit die interessant genoeg is voor je om te ruilen, ik vind ze echt he-le-maal geweldig, vooral die bovenste
Colorado
Geplaatst: 26-01-11 20:32
Wat een leuk concept! Ik ga binnenkort denk ik ook eens een poging wagen(o.a. om te kijken of het bevalt!) Vind dat er erg leuke dingen worden gemaakt
_l_amanda_l_
Geplaatst: 31-01-11 23:58
dat tweede kikkertje vind ik echt helemaal geweldig Ik ben ook eens aan het tekenen gegaan, heb eindelijk mn doos pastelpotloden teruggevonden Nu nog iemand vinden die wil ruilen
Oeeh wat leuk Amanda, Elke keer als ik dit zie word ik er aan herinnerd dat ik dit ook moet gaan doen. Supergaaf!
Heb je ze met pastel gemaakt? Fixeer je ze dan?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-02-11 00:31
ja, pastelpotlood. Ik heb alleen nog geen fixeermiddel, dus dat moet ik nog even gaan halen morgen (welk merk fixeer gebruiken jullie altijd? ik teken nooit met pastel )
Wauw, ik vind het hertje & de vissen echt heel leuk! De kikkers ook trouwens! ik heb ook weer een nieuwe gemaakt, zal eens kijken of ik een foto kan maken.
Criss
Geplaatst: 01-02-11 12:16
Wat onwijs leuk is dit!!
Kopen jullie dit formaat kaartjes ergens of snij je het papier gewoon zelf?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-02-11 14:55
kan beide, is wel handig om een snijmachine te hebben je kan ze ook heel goedkoop kijk QX kopen, die verkoopt pakketjes met kleurtjes en de sleeves waarin je ze kan bewaren Studio QX webwinkel ohja, moet mn sleeves nog even betalen, anders kan ik er lang op wachten
Hebben jullie trouwens een eigen overzichtje op je site met ATC's?
Hehe, ik heb nog niet echt iets waarop ik heb staan wat ik allemaal heb oid. Zal dat ook maar eens gaan maken =) maar niet nu, want ik heb nu geen tijd