DarkShines schreef:Duke schreef:Ok... ik snap wat je bedoelt, maar ik zie niet goed wat ik dan zou moeten veranderen.
Dit is de orginele foto. Zie jij iets wat ik zou moeten veranderen?
Ok een beetje een late reactie maar zo met de foto snap ik hem wel. De bolling in het schilderij loopt voor mij van achter naar voren maar op de foto zie je duidelijk dat hij van boven naar onder loopt. Helaas kan ik echt totaal niet tekenen dus ik zou niet zo goed weten hoe je het zou kunnen aanpassen. Misschien iets meer schaduw in het kontje zodat je ziet dat het geen vloeiende lijn is. (Waar Ker self op staat, dat stuk is breder dan het stuk met de blauwe lijnen, in het schilderij lijkt dat in 1 bolling in elkaar over te lopen terwijl het in het echt hoekiger is.) Hmm valt echt niet uit te leggen zo
Als ik kijk naar jouw geschilderde blauwe driehoek is de bovenste lijn van de driehoek langer dan de onderste zeg maar...
Dus hij die lijnen zijn niet evenredig...
WEet niet hoe ik het uit moet leggen, en ik kan al helemaal niet wat jij doet, maar dat is wat ik zie.
DAardoor lijkt het alsof de achterste punt van de motor niet recht is maar 'buigt'.
Wel super gaaf!