Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
salome_maybe schreef:Miss ligt het aan de foto maar ik vind het (voor ons) linker ook wat minimaal...
Verder vind ik m heeel mooi! Wat komt er op de anderekant? Niks of ook wat? Ik vind het gezicht wel mooi zo!
CaPrIoLe`79 schreef:Heel mooi gedaan!
Ik wil ook al tijden de trailer aanpakken, maar die is helaas niet van mezelf.
Ook gaaf uitgewerkt alsof je uit de wolken komt racen en dan toch die rode accenten ook weer in die wolken laten terugkomen.
Lia_ schreef:Ik vind de schaduw in het gezicht wat vreemd, lijkt net een Zorromasker.
Duke schreef:salome_maybe schreef:Miss ligt het aan de foto maar ik vind het (voor ons) linker ook wat minimaal...
Verder vind ik m heeel mooi! Wat komt er op de anderekant? Niks of ook wat? Ik vind het gezicht wel mooi zo!
Linker wat?
Op de andere kant komen mijn twee paarden samen in galop. Geen ruiters o.i.d. Maar dat is een project voor van de winter als ik m'n trailer een maandje kan laten staan.
TinkerTom schreef:Wauw!! wat een onwij sorgineel idee!!
Ik heb net onze trailer opnieuw in de verf gezet maar niet op het idee gekomen er een potret op te maken!
Ik vind hem echt super mooi geworden!
De verhoudingen vind ik her en der niet helemaal kloppen maar ach het valt niet eens op!
Duke schreef:TinkerTom schreef:Wauw!! wat een onwij sorgineel idee!!
Ik heb net onze trailer opnieuw in de verf gezet maar niet op het idee gekomen er een potret op te maken!
Ik vind hem echt super mooi geworden!
De verhoudingen vind ik her en der niet helemaal kloppen maar ach het valt niet eens op!
Dank je wel! Uiteraard ben ik wel benieuwd naar waar je de verhoudingen niet vindt kloppen, buiten de door al aangegeven punten. Want wat ik kan verbeteren, wil ik wel verbeteren. Daarom ook dit topic.