Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Hier mijn eigen varkentje zelf getekend en uit laten printen met een 3D printer: http://www.shapeways.com/model/87621/mo ... large.html

geeske304 schreef:Steentje schreef:Ik moet eigenlijk echt een kamertje voor mezelf hebben, waar ik ongestoord en 'in het geheim' kan knutselen.
Maar zo'n plekje heb ik niet.
ik doe het altijd op mijn eigen kamer.
Verwarming geplaatst en lampen gemaakt en kasten getimmerd.. en een kleine foto-studio met witte, gladde muren. Echt ideaal! In de zomer was het er lekker koel en in de winter lekker warm (24 graden
)

8nnemiek schreef:Ik had in ons oude huis de kelder ingericht als hobby-hokVerwarming geplaatst en lampen gemaakt en kasten getimmerd.. en een kleine foto-studio met witte, gladde muren. Echt ideaal! In de zomer was het er lekker koel en in de winter lekker warm (24 graden
)
Had ik me een tafelblad gekocht en een lichtbak erin gemaakt, dat is echt super handig! En 3 cd-rekken van 2 meter hoog, daar had ik bakjes voor getimmerd, voor de kleine spulletjes en schroefjes en kralen.. Zoiets wil ik ook weer maken in mn nieuwe huis![]()
Misschien kun je ook zo'n lege ruimte inrichten
geeske304 schreef:dat is balen
en kan je niet aan de keukentafel knutselen?

en tekenen
Ik zou zo echt niet kunnen werken hoor!
dan valt mijn kamer nog mee! 
Gebruik nu de eettafel en heel af en toe dan laat ik het nog wel is liggen en eten we op de bank
Ben meer van de nabewerking.