woowww ik volg dit al heel lang wanneer weer een update
s_loves_p
Geplaatst: 29-08-10 21:52
omg!! jij maakt er echt een meesterwerk van ziet er echt heel netjes uit! waar komt altijd dat gedult vandaan ik schilder bijna nooit wordt het al gau zat ik doe liever zwart-wit..
Palmbierlove
Geplaatst: 30-08-10 18:37
Wow, dat beloofd wat! de lucht ziet er al super uit..
Wat er nog moet gebeuren: -Gezichten -Gras af maken -Handen -Zweep -Broek en jassen bijwerken -Hoefjes bijwerken -Wielen wat ronder maken En hier en daar nog wat kleine dingetjes. Tips zijn welkom! Misschien weten jullie nog wat om het lijstje aan te vullen.
Het wordt echt super zeg! Wat een mooi schilderij wordt dat!
Het enige wat me al lang irriteeert en ik weet niet of dat zo hoort, zijn de manen bij het rechterpaard, meteen achter zijn oor stopt het. Ik denk dat je dat stukje voor het beeld beter weg kan laten.
Hij wordt steeds mooier! Nog even en ze lopen er echt uit.
s_loves_p
Geplaatst: 09-09-10 19:32
whaaha ik mis een been! (voor ons) het rechter been van het linker paard. ik weet het die gaat achter het linker been maar dan vindt ik hem toch een vreemd bochje maken of licht dat aan mij??
Dat been verschuilt zich op de foto ook achter het andere been. Maar toch klopt er inderdaad iets niet helemaal. Zie al wat. Dus ik ga dat nog even veranderen Thanks!
Uppie: Heel wat bijgewerkt. Jassen en broek, hoofden paarden, gras, de wielen een beetje. En ja de gezichten moet ik nog in vullen. Is nu nog maar een schets
Wauw zeg... hoe netjes is dit zeg, denk dat het een gave is :p Doe je dit op aanvraag of is dit een gelegenheidswerkje? Zie dit ook wel zitten voor mijn verjaardag! :p
Sukana
Geplaatst: 11-09-10 23:25
Ziet er gaaf uit zeg! Volgens mij ben ik zelfs nog de fotograaf van de foto, wat is bokt dan toch weer een breed medium