Quir, wat een schatjes! Wel een leuk patroon met die roesjes.
Fee_ wat een leuke wagenspanner!
En ik ken dat wel, op een gegeven moment ben je alleen nog maar dingen voor anderen aan het maken. Nu gewoon lekker voor jezelf bezig gaan. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
Ik geloof ook dat ons toekomstige kind om gaat komen in de haakwerkjes.
Lisette03, zoals op de foto is hij wel heerlijk over the top. En als eenhoorns één ding zijn dan is dat wel over the top.

silby, wat leuk met dat sjaaltje en het strikje in hetzelfde garen.

A_nouk, leuk! De wafelsteek is zo leuk om te haken en ik vind het er altijd mooi uitzien. Wat is de kleur? Die kan ik niet zo goed zien op je foto.
idylle, is dat de droomdeken? Hij wordt leuk!
Ik ben nog steeds heel blij met mijn droomdeken, ik ben er zo trots op.

wiebke, uhu!
Ik heb vooral vaak dat ik na een project wel even klaar denk te zijn met haken totdat ik weer wat leuks tegenkom en dan moet het ook zsm gemaakt worden.

Ik ben nu begonnen aan een groot project wat ongetwijfeld héél lang gaat duren. Ik verwacht dat ik het over een jaar af heb.

Het is dit keer geen haakwerk maar een breiwerk maar ik wil hem toch graag even met jullie delen.

Het wordt een grote fair isle deken in 3 kleuren. Ik kon al wel breien maar had dit nog nooit gedaan. Het was even uitvogelen hoe ik dat deed met de draden en hoe ik ze handig vast kon houden maar nu heb ik de slag te pakken.
Hij moet 130 x (minstens) 180 worden op naald 3, hij wordt 390 steken breed dus daar ben ik nog wel even zoet mee.
Ik heb het patroon uitgetekend op basis van een foto. In eerste instantie wilde ik onderaan en bovenaan 1 baan van het patroon breien en de rest gewoon grijs maar dat vond ik te saai worden voor zoveel moeite. Dus nu moet hij zo gaan worden:

En even een stukje uitgeknipt zodat het beter zichtbaar is:

Ik vind het wel een beetje spannend want in eerste instantie brei je hem in het rond, daarna moet je hem langs de kniplijn dichtstikken met de naaimachine en dan moet je hem openknippen.