Vandaag voor het eerst bij van Beek in Eindhoven geweest. Vooral wat papier, doek en intens potloden meegenomen om wat meer uit te proberen en te kijken wat ik fijn vind werken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
ik hoor goede verhalen over Hahnemuhle papier en zie de prachtigste werken voorbij komen gemaakt met Inktense. Veel plezier!
houd zelf ook van tekenen, maar ben er niet zo heel goed in en heb vrijwel nooit inspiratie. Op het moment ben ik wel met een project bezig, waarvoor ik hoop dat iemand van jullie misschien een goede tip heeft. Ik ben namelijk eeb groeilat aan het maken. Deze is van hout en geverfd met witte grondlak. Ik ben hierop nu met potlood figuren aan het tekenen, maar weet nog niet hoe ik het inkleuren moet doen.. Met kleurpotlood gaf rare streepjes, maar met verf ben ik totaal niet handig. Iemand tips van wat ik kan gebruiken? Een soort (verf)stiften of iets die wat werken als kleurpotloden zou ideaal zijn..
Bij de zentengles moest ik ook echt aan de strakke kleurboek voor volwassenen plaatjes en aan mandela's denken. Als ik dan die lossere interpretaties daarvan zie, kan ik daar echt van genieten
Ik ben wel héél slecht in reageren, dus blijf verder vooral op de achtergrond lekker meelezen
_roodvos_ schreef:Ik kwam van de week bij de action een setje (acryl)verfstiften tegen, een beetje hetzelfde idee als posca's. Sommige kleuren zijn wat weeïg/flets en posca's doen het uiteraard wel beter, maar het is wel aanzienlijk minder grote investering voor gewoon één projectje (lees: de hele set kost ongeveer hetzelfde als één posca, een paar euro).
edit: https://www.action.com/nl-nl/p/3209561/ ... winmarker/