Telpeva schreef:Hoe nu verder eigenlijk met de sokken die je nu hebt? Ben je die investering kwijt of ligt dat risico bij het bedrijf?
Als je het daar niet over wilt hebben dan snap ik het trouwens ook, ik vind het gewoon heel rot voor je, het loopt net zo leuk allemaal en dan zo'n tegenslag dat is rot.
Dankjewel!
Ik heb ze gisteren terug gestuurd naar het bedrijf in Nederland! Hij leek geschrokken via de mail. Ik heb al het contact ook via de mail gehad dus ik heb zwart op wit waar ik akkoord mee was gegaan, ze kunnen dan natuurlijk niet iets heel anders gaan leveren en mij dan laten betalen (lijkt me).
Hij wilde de sokken eerst zelf zien zodat hij een oplossing kon bedenken, dus dat wacht ik eerst even af. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet! Ik heb via de mail een aantal dingen aangegeven die niet kloppen, en of ze daar naar kunnen kijken als ze ze terug hebben gekregen. Ook gevraagd of ze ze aan zouden willen doen voor de maatvoering en hoe hij zit bij de kuiten. Benieuwd of ze dat gaan doen 
De kauwtjes staan er trouwens verder wel goed op en de kleuren zijn mooi, dus ik heb er wel vertrouwen in verder.