MarliesV schreef:Misschien kan je via een fotograaf met potentiele klanten in aanraking komen, dat was meer mijn idee.
Die bieden foto's aan, en dat je misschien een visite kaartje en een flyer of zo als reclame kan ophangen/neerleggen?
Ik zou zoiets echt heel leuk vinden bv voor mijn ouders als cadeau. En verwacht dat je wel een mooier resultaat krijgt, bij high resolution foto's of niet?
Ah op die manier! Ik weet niet of ik dat ga doen, voornamelijk omdat mijn focus echt ligt bij het maken van sieraden
sleutelhangers/borden zijn meer een hobby side project 
Je kunt inderdaad vanalles graveren in allerlei resoluties, van deze foto heb ik een vector laten maken, zodat het een soort tekening werd
judithM schreef:Vandaag op npo 2 in binnenste buiten een stuk over een goudsmid die ook veel hout gebruikt. Nu is ze houtsmid. Leuk om even te kijken denk ik.
Geweldige woordspeling haha, ik ga het eens opzoeken!
Verder is de earcuff eindelijk af

De kettinkjes waar ik een poosje geleden aan begonnen was, zijn ook bijna af. Nog even mooi polijsten!

Oorbellen met amethist mogen maken voor een vriendinnetje

En nog 2 paar oorbellen (voor eerste en tweede gaatje) mogen maken, van eigen goud. Passend bij een hanger die al eerder gemaakt was.

Verder ook flink met de laser aan het testen 
Er zitten verschillende test materialen bij, waaronder een grote messing munt. Ik dacht, dar moet ik iets ludieks mee. Dus... daar kwam onze kat op! Ik heb de eerste echte 'Bramcoin' gemaakt

Ook een ganger in zilver van mijn logo gemaakt met de laser, heel blij met het resultaat
Ik zit eraan te denken om deze te verloten met een soort deel en win actie op instagram. Zou hier animo voor kunnen zijn denken jullie?

Mijn visitekaartjes staan inmiddels ook in de winkel
Spot jij ze?

En als afsluiter nog een praktische uitleg over mijn bedrijfsnaam, Karat&ct (karat&carat), die ik toevallig op internet tegen kwam