Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Ik ben aan het oriënteren voor een cricut joy xtra.
Ik zag dat veel vinyl op A4 formaat is, en dan is het wel zo handig als de plotter dat ook kan, of maakt dat eigenlijk niet uit?
Ik zal het vooral gaan gebruiken om dingen te maken om op (zelfgemaakte) kleding van mn dochters te doen.
xoranlover schreef:Mri schreef:Ik ben aan het oriënteren voor een cricut joy xtra.
Ik zag dat veel vinyl op A4 formaat is, en dan is het wel zo handig als de plotter dat ook kan, of maakt dat eigenlijk niet uit?
Ik zal het vooral gaan gebruiken om dingen te maken om op (zelfgemaakte) kleding van mn dochters te doen.
Dan maakt niet uit. Ik bestel alleen vinyl en flex van 30 cm breed. En dan of 50 cm lang of 1 meter lang. Al heb ik wel A4 vellen liggen bedenk ik me net. Je kunt het altijd op maat van je mat knippen. Maar denk je niet dat je dan groter wilt? A4 op kleding is al snel vrij klein. Plus bedenk je dat je dan ook een pers zult moeten hebben.
Libiris schreef:voor dat zal de joy zeker goed genoeg zijn
ik heb de joy een maandje geleden gekocht en nog maar 1 keer gebruikt ivm te weinig tijd ivm verhuizing.
maar ik heb nu al spijt dat ik niet voor de maker ben gegaan![]()
ik dacht ook alleen voor namen te gaan, maar sinds ik diverse facebookpagina's volg zie ik zoveel leuke dingen voorbij komen die helaas niet met de joy gaan en ik echt de maker wil![]()
helaas moet ik nu eerst gaan sparen
solarpleure schreef:Welkom Kojak! Leuk dat je hobby zo gegroeid is
Wat een werk die roosjes. Het koffertje is ook heel cute.
Ik heb first world problems. Voor de startende pedicure praktijk van een vriendinnetje zoek ik 2 specifieke kleuren van Oracal vinyl en de glitter Lagoon van Siser. Maar ik kan echt geen (online) winkel vinden die beide heeft. En aangezien de kleur nogal nauw komt, durf ik niet zo maar voor een ander merk te gaan...lastig!
Seni schreef:Om hierop in te haken; waar bestellen jullie je vinyl? Ik merk dat de zaak waar ik meestal bestel eigenlijk niet zoveel heeft als ik zou willen.
Kan in ieder geval eens een kijkje nemen bij Villafolie!
kojack schreef:allemaal,
ik ga dit topic maar even volgen. Ik heb een cricut explorer 3, een Epson surecolor F100 en vanaf aankomend weekend een echte automatische transfer pers. Ik ben hobby matig begonnen maar het begint een beetje uit de hand te lopen![]()
xoranlover schreef:Welkom bij de club![]()
Ik heb afgelopen weekend een cadeau gemaakt voor 25 jarig huwelijksfeest van vriendin.
Vanaf komend weekend bezig met voorbereidingen voor de kreadoe.
Hier met vinyl naam, datum en 25 jaar getrouwd op gemaakt.
Binnenin zitten zo’n 70-80 roosjes die ik zelf gemaakt heb.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En hier zaten cadeaubonnen in.
[ Afbeelding ]