Maar wel weer heel goed geschreven hoor, het leest lekker weg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
twinducklin schreef:Ik vind het stuk zoals altijd enorm goed geschreven. Maar ik vond vooral het eerste stuk wel verwarrend wie wat nu zegt. Heb het wel 5x opnieuw gelezen.
soeboenoe schreef:Fijn om te horen dat jullie je kunnen verplaatsen in de situatie!
Dat was mijn voornaamste zorg, dat het te weinig tot de verbeelding zou spreken.
Wat betreft degene die het lastig vonden om te bepalen wie wat heeft gezegd; Wat maakte het verwarrend?
soeboenoe schreef:Fijn om te horen dat jullie je kunnen verplaatsen in de situatie!
Dat was mijn voornaamste zorg, dat het te weinig tot de verbeelding zou spreken.
Wat betreft degene die het lastig vonden om te bepalen wie wat heeft gezegd; Wat maakte het verwarrend?
Kaitlyn schreef:Ik vond het ook wel duidelijk!![]()
Check meermaals per dag of er al een nieuw stuk online staat, word er helemaal in mee gesleept.
Rocamor schreef:Voor mij was het goed te volgen.
En het eerste dat ik dacht was: "Huh? Daan? En Daniëlle ontploft niet eens?"
soeboenoe schreef:Rocamor schreef:Voor mij was het goed te volgen.
En het eerste dat ik dacht was: "Huh? Daan? En Daniëlle ontploft niet eens?"
Groot verschil tussen geile man met stijve piemel tegen dr bovenbeen die dat in haar oor hijgt terwijl ze boos is of haar fling wat ze allemaal best spannend vindt en waar ze nog geen uiterst vervelende associaties heeft met "Daan" uit haar mond.
soeboenoe schreef:‘Dag Daan…’ ‘NOEM ME NIET ZO!’ en met deze woorden sloot ik de deur achter me.
Rocamor schreef:soeboenoe schreef:
Groot verschil tussen geile man met stijve piemel tegen dr bovenbeen die dat in haar oor hijgt terwijl ze boos is of haar fling wat ze allemaal best spannend vindt en waar ze nog geen uiterst vervelende associaties heeft met "Daan" uit haar mond.
Dat ook, maar ik dacht meer aan deze zin uit het tweede stuk:soeboenoe schreef:‘Dag Daan…’ ‘NOEM ME NIET ZO!’ en met deze woorden sloot ik de deur achter me.