Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hield zijn hoef vast, hij wilde hem neerzetten, ik was het daar niet mee eens en dacht 'oke, dan hou ik hem gewoon vast terwijl jij hem op de grond zet, dan leer je het wel af'.
Ik probeeer toch maar wat meer te reageren... heb 2 eigenaren die op vakantie zijn deze maand... dus ik heb een paarden maand. Begin januari 7 dagen voor verzorgpaard gezorgd en nu start mijn 17 dagen bijrijdpaaard ... helaas dus weinig tijd om te tekenen.. Maar kijk wel elke dag in de topic. Ga ook maar eens proberen dan meteen te reageren... met z'n waslijst ben je wel even bezig

Werk ook terug op Deviantart met Characters

Fennadev schreef:Ik lees stilletjes mee, ik heb een beetje een art block. Ik vind de dingen die voorbij komen nog steeds prachtig.

Beterschap!
Maar ja, hoop dat we het forum wat kunnen opkrikken en misschien wat actiever maken ik zal ook wat vaker iets plaatsen!

ik vind hem wel wat hebben, je hebt zelfs de moeite gedaan om er een achtergrondje bij te maken!
zou zoiets graag eens zelf willen leren. Zeker nu ik voor mijn opleiding en examens heel veel op papier moet uitwerken en tekenen lijkt het me heerlijk om eens op een andere manier met mijn handen bezig te zijn.
horsiegek schreef:@fennadv: ik vergeet jou helemaal! Toch lekker dat je even hebt gewerkt. Welke app gebruik je? Ik heb net What to Draw gedownload. Kreeg wel een hele vage ingeving van de app: "A chef llama, wearing an utility belt, running away from an assassin llama in forest enviroment".....![]()