@Quebelle: Bizar gaaf in dat geval!
Nog even mijn tekening van deze week (neusje lijkt groter op de foto en kleuren zijn een beetje veranderd, mweh. Fotograferen is gewoon te moeilijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pharootz schreef:Thanks allebei! Was eventjes doortypen, maar het is echt zo leuk om te zien wat iedereen maakt! En mensen gaan zo pittig hard vooruit! Echt heel veat!
Nog even mijn tekening van deze week (neusje lijkt groter op de foto en kleuren zijn een beetje veranderd, mweh. Fotograferen is gewoon te moeilijk) Zijn waterpotloodjes op 28x36 en het veulentje bij de buren.
[ [url=m/1ar79s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jpnqV0.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovelyfiefy schreef:Pharootz schreef:Thanks allebei! Was eventjes doortypen, maar het is echt zo leuk om te zien wat iedereen maakt! En mensen gaan zo pittig hard vooruit! Echt heel veat!
Nog even mijn tekening van deze week (neusje lijkt groter op de foto en kleuren zijn een beetje veranderd, mweh. Fotograferen is gewoon te moeilijk) Zijn waterpotloodjes op 28x36 en het veulentje bij de buren.
[ [url=m/1ar79s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jpnqV0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha ik zat echt naar die eerste te kijken (had de 2e nog niet gezien)
met het idee, wat is dit?
Dat ik iets verder scrolde zag ik dat het een close up was
maar misschien leuk voor verbeelding van mensen om hem ergens alleen zo te plaatsen als close up