volgens mij zie ik op de rechterpagina ook echt pogingen om jouw to do lijst aan te vullen, pogingen tot blokjes aan een kant en netjes binnen de lijntjes 'geschreven' op een paar plekken daarnaast. Wat lief om mama zo te helpen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
volgens mij zie ik op de rechterpagina ook echt pogingen om jouw to do lijst aan te vullen, pogingen tot blokjes aan een kant en netjes binnen de lijntjes 'geschreven' op een paar plekken daarnaast. Wat lief om mama zo te helpen!
en een 0.05 mm fineliner
Ik ga naar de action en de xenos, stukke goedkoper 
Kan je ze geen eigen schriftje en pennen geven? Blijven ze van die van jou af
one-note heb ik geprobeerd, dat is het niet... wie o wie heeft er een tip
) dus ik ben op zoek naar handige weeklies en andere dingen die je kan gebruiken!
Misschien dat iemand hier iets leuks in ziet?

Connie schreef:Ik ben door dit topic ook vanaf juli begonnen met een bullet journal. Maar aangezien ik dit soort dingen normaal gesproken niet langer dan 2 weken vol houd, gewoon op een goedkoop boekje begonnen;
xdandelion schreef:Ik heb een vraag! Op welke volgorde plaatsen jullie eigenlijk dingen in jullie bullet journal? Wisselen jullie de weekplanners af met bijv. trackers? Of doen jullie eerst de maand uitplannen en dan trackers? Of als je bijvoorbeeld zo'n lijstje met series die je volgt hebt, plaats je die dan ergens tussen of met opzet achterin? Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen!
ga even snuffelen bij de runninglists. En anders mss toch maar eens beter verdiepen in de one-note
Connie schreef:Ik ben door dit topic ook vanaf juli begonnen met een bullet journal. Maar aangezien ik dit soort dingen normaal gesproken niet langer dan 2 weken vol houd, gewoon op een goedkoop boekje begonnen;
[ [url=m/0xLwLV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1SS5cN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0GX2WU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PBkUFu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wryK1k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/egoVEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/luZW6d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hUZ5AL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mQwS72.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cabelona schreef:Ik denk één voor de temperatuur en de ander voor het symbool (zonnetje, wolkje, regen, etc.)
Jou bujo ziet er mooi strak uit Lora!
Waar gebruik jij die verschillende vakken per dag voor? Een scheiding van werk en privé of toch anders?