Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Connie schreef:Ik ben door dit topic ook vanaf juli begonnen met een bullet journal. Maar aangezien ik dit soort dingen normaal gesproken niet langer dan 2 weken vol houd, gewoon op een goedkoop boekje begonnen;
xdandelion schreef:Ik heb een vraag! Op welke volgorde plaatsen jullie eigenlijk dingen in jullie bullet journal? Wisselen jullie de weekplanners af met bijv. trackers? Of doen jullie eerst de maand uitplannen en dan trackers? Of als je bijvoorbeeld zo'n lijstje met series die je volgt hebt, plaats je die dan ergens tussen of met opzet achterin? Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen!
Connie schreef:Ik ben door dit topic ook vanaf juli begonnen met een bullet journal. Maar aangezien ik dit soort dingen normaal gesproken niet langer dan 2 weken vol houd, gewoon op een goedkoop boekje begonnen;
[ [url=m/0xLwLV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1SS5cN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0GX2WU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PBkUFu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wryK1k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/egoVEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/luZW6d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hUZ5AL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mQwS72.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cabelona schreef:Ik denk één voor de temperatuur en de ander voor het symbool (zonnetje, wolkje, regen, etc.)
Jou bujo ziet er mooi strak uit Lora!
Waar gebruik jij die verschillende vakken per dag voor? Een scheiding van werk en privé of toch anders?