[CHALLENGE]2016: een tekening per dag/week

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 09:11

Elanor schreef:
Heb m'n kaartje af, maar het is zo zonde om hem nu bij lamplicht op de foto te zetten (aquarel vandaag weer) dat ik dat morgen wel doe.
Ik zal wel vast weer eens even wat feedback geven, deze pagina in omgekeerd chronologische volgorde. :)

In het algemeen: ik zou het ook leuk vinden om te lezen wat je met de challenge 'wilt'. Wil je jezelf echt dwingen om nieuwe creatieve perspectieven te kunnen ontwikkelen, wil je beter 'technisch' leren tekenen of gaat het je alleen maar om het principe dat je elke dag 'iets' neerzet?

Nayomie: met welke gedachte heb je deze hoef gemaakt? Ervan uitgaande het een technische studie is, kijk dan nog eens heeeel goed hoe een hoef, kroonrand en kogel eruit zien. Wat zit daar nu allemaal, en hoe loopt het in elkaar over?
Flux: leuke set deze twee, mooie uitdaging aan jezelf! Het zijn meteen al veel interessante platen om naar te kijken doordat je kleur hebt gebruikt, leuk. Mooi dat je in de schedel bij de eerste en de hoorns bij de tweede wat kleurverloop met groen/geel hebt gedaan. Dat maakt ze alletwee 'spannend'.
Roodvos: vlotte schets en handen zijn ook lastig. Lekker dooroefenen.
Rijsa: leuk hoe verschillend jouw werken zijn en hoe je met divers materiaal werkt. Dat wordt een interessante serie zo. :j
Nelleke: wat een puppyoogjes heeft het hondje. :D Je lijkt vooral nat of droog te werken, probeer ook eens nat-in-nat, dan biedt aquarel ineens nog veeeel meer mogelijkheden. Lastig perspectief die ene voorpoot op de tweede met die extreme foreshortening, goed neergezet!
Jelka: dit vind ik nou juist weer een heel leuk werkje. Kleur, beetje abstract, ik houd er wel van.
Yamsi: lekker doorwerken. Probeer ook eens een hoofd in een andere pose te doen, krijg je nog meer gevoel voor hoe zo'n kop nou in elkaar zit.
Drawerlover: ik heb dan weer niets met cartoons, maar leuk dat jij er zo vrolijk van wordt. :D Heb je deze echt zelf ontworpen?
Damned: je beste tot nu toe in dit topic denk ik! Knap gedaan met alleen arceren.
Plovesb: ik hoop dat je aan de kunstacademie studeert, want wat een gave portretten maak jij. Ik vind het echt fantastisch hoe jij precies de balans vind tussen hoeveel je tekent en hoeveel je weglaat. Heel gaaf.

Haha nee ik zei toch, ik volg nu een YouTube kanaal van iemand die ze maakt. En dan teken ik ze na :P

Seven

Re: [CHALLENGE]2016: een tekening per dag/week

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 10:42

Goede vraag elanor
Ik ben hier mee begonnen omdat ik mijzelf meer prioriteit wil geven en het tekenen elke keer weer op de laatste plek kwam. Verder wil ik de da meer gaan beheersen meer realistisch werken. Daarnaast hoop ik in dit jaar stapjes uit m'n comfortzone te doen en allerlei andere materialen uit te proberen en te kijken waar dat heen leid.

Ik kon niet kiezen voor vandaag dus heb ik twee gemaakt.
Een speedpaint van mijn merrie en haar ooit nakomeling

8/366
"future foal"
Afbeelding

En een meer uitgewerkte tekening

"lipizaner"
Afbeelding

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 11:42

7/366 'Dive II'
Aquarel

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 12:27

Mijn doel is om beter paarden te leren tekenen, dus de verhoudingen, anatomie, manen, verschillende poses, maar ook verschillende technieken dus grafiet, pastel, digitaal, pixel etc.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 13:26

Dankje voor het compliment elanor.
Mijn doel:
1. Volhouden :D
2. Anatomisch correcter en sneller leren mensen tekenen (beter schetsen)
3. Wanneer ik meer tijd heb (nu dus helemaal niet, examens en ik ga in het tweede semester iets anders beginnen studeren) zou ik graag experimenteren met andere technieken en vooral graag leren om te gaan met aquarel

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 13:39

Elanor, mijn doel is om vooral weer bezig te zijn. Ik vind het altijd erg fijn en ontspannend om te tekenen. Helaas door tijdnood doe ik het veel te kort en ik merk dat daardoor de zin en inspiratie weg raakt.
Dus gewoon elke dag even rust pakken en tekenen, daarnaast ook om nu verschillend materiaal uit te proberen. Anders grijp ik naar mijn pastel potloden en moet het zo realistisch mogelijk. Nu gewoon even niet. ;)

Je dive 2 is trouwens weer prachtig! Mooie kleuren gebruikt.

Seven, ik vind je future foal heel goed, ik vind het alleen jammer dat de voeten wegvallen in het witte van de achtergrond.

Elmo. Mooi kleurgebruik, vrolijk vogeltje.

Nayomie, heerlijke schets, ik zal het alleen graag wat meer uitgewerkt willen zien. Je hebt nu zo'n mooie closeup, dus even wat meer details kan je naar mijn idee nu goed toevoegen.

Flux. 2 hele gave werken! Ontzettend inspirerend. Vooral de tweede, wauw! Ik wil er meer van zien.

Roodvos, heerlijke snelle schets.

Hier nog mijn nummer 4.

Afbeelding
Probeersel met inkt. Paard uit aanvraagtopic.

Afbeelding
Nummer 5, snelle schets, paard uit aanvraagtopic in grafiet.

Afbeelding
Rijsa mijn overleden pony, in inkt.

Vanavond mijn nummer 7 en 8. Dan ben ik weer bij :)

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 13:55

Ik zie alweer een hoop leuke dingen on ook te proberen! Inkt, prachtig aquarel. Wat heb ik nog een hoop te ontdekken! Ben nu bezig met een dubbelportret van mijn kinderen, iets wat ik niet durfde omdat ik ze zo goed ken. Mijn 5e tekening sinds jaren en ik word steeds zelfverzekerder.

pompompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 16:17

Inderdaad een goede vraag... waarom elke dag iets op papier. Ik vind het voornamelijk leuk om mee te doen, vanwege de stok achter de deur. Anders komt het er toch al snel niet van. Ik ben het schilderen dit jaar weer echt aan het oppakken en zie het dagelijks schetsen als een goede aanvulling om weer een scherper oog te krijgen voor verhoudingen, details, etc. En een mooie manier om mijzelf te verbeteren bij moeilijke/andere perspectieven.

Momenteel gaat alles nog met een simpel hb potlood....de enige die ik kon vinden in huis :')....... Ik heb nog wel kroontjespennen maar geen inkt in huis. Over een tijdje als ik het potlood zat ben maar eens naar de winkel om wat meer schets materiaal in huis te halen.... Maar eerst maar eens zien hoe lang ik het leuk blijf vinden/volhoud......

Zo, mijn nummer 6 en 7 (6 links, 7 rechts). Beiden 5 a 10 minuten, a4.
Nummer 6: getekend vanuit één lijn.

Afbeelding

Nummer 7, 20 min, a4:

Afbeelding

Rijsa: Voornamelijk nummer 6 spreekt me aan. Ik vind de stijl erg leuk... realistisch maar ook wel wat strip-achtig. Leuk!

(en nog van je post daarvoor...vind ik 2 en 3 erg goed gelukt. Bij de 2e ben je lekker vrij en losjes bezig en bij 3 vind ik de schouderpartij en voorbenen erg goed gelukt! Tip: probeer minder zwart te gebruiken in de manen en meer kleur... de manen zijne en beetje 'dood' vergeleken de rest van de tekening).

Elanor: Leuk... ik vind je kleuren in het blauw erg mooi!

Seven: Mooie kleuren in de lucht, ik zou alleen iets meer contrast tussen moeder en veulen brengen zodat het veulen meer naar voren komt.
Bij de lippizaner erg leuk dat je wat aan het experimenteren bent met kleuren, doe je goed!

Elmo: Erg leuk, vooral dat groene vogeltje i.c.m. dat oranje kadertje er achter! Tof!

Nayomie: Grappig he, als je zo inzoomt op één onderdeel dan zie je eigenlijk pas goed hoeveel vorm er eigenlijk nog zit in zo'n onderbeen.

Flux, leuk bedacht, ik vind vooral de 2e goed gelukt.

Roodvos: ik vind je ogen erg goed gelukt!

Nelleke: Ach.. die puppy oogjes, heerlijk vastgelegd!

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 16:44

Wauw pompompom die is echt gaaf

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:10

saskiakefie schreef:
Je hebt pb :)

Zou ik ook pb mogen, ik teken gewoon door hoor, maar plaats geen foto's meer ;)

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:26

Vandaag even snel 7 en 8 posten. Want eigenlijk heb ik nu geen tijd. Ik ben over beide niet echt tevreden.

7: (grafiet) -te weinig contrast (zeker op foto) en gewoon raar
Afbeelding

8: (fineliner en marker, géén grafiet) - paard naast steigerende paard is raar, kleurtjes hebben niet heel goed uitgepakt (zonder kleur was de tekening saai), de staande pony vind ik wel mooi. Niet volgens foto (uit mijn hoofd getekend)
Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 20:32

Nummer 8:
Afbeelding
Vandaag proberen oefenen op ogen en de verschillende soorten en uitdrukkingen

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:15

Rijsa:
Die van je bij rijdpaard vind ik echt heel erg leuk. Vooral die eerste. De laatste klopt niet helemaal wka verhoudingen maar de kleuren zijn wel heel erg mooi.
Roodvos:
Die ogen, heel erg mooi. Ze doen mij echt aan puppy ogen denken ja :D
Flux:
1 woord: Wauw, heel gaaf, zo wel de eerste als de tweede beide zijn prachtig.
Nayomie:
Mooi, ik mis nog wel een beetje de vetlok :o
Elmo:
wat een ontzettend lief vogeltje, het hoofdje lijkt wel wat groot maar dat kan ook aan het vogel komen.
Seven:
De laatste vind ik het mooist omdat de achtergrond daar ‘apart’ is. De eerste vind ik ook heel erg mooi maar het gras wat minder. Het veulen vind ik wel heel erg mooi.
Elanor:
Ook al zo gaaf, prachtig de walvis springt er echt uit.
Rijsa:
Heel erg mooi. Bij de tweede kloppen de verhoudingen niet helemaal en bij de laatste 2 zijn de gewrichten te rond. Verder heel mooi, ook met die vlekken.
pompompom:
De trekpaarden vind ik echt heel mooi en uit 1 lijn, wauw.
Kashmino:
Brrrr die eerste doet mij denken aan vroeger toen ik er van overtuigd was dat er overal monsterzaten in mijn kamer. De tweede klopt met de verhoudingen inderdaad niet. De twee staande paarden zijn het beste.
Damned:
Heel mooi zo al die verschillen in ogen.

Helaas was ik gisteren niet online dus nu maar even twee :D Ik krijg ze helaas niet gedraaid. De verhoudingen zijn helaas niet helemaal goed :( Tips zijn natuurlijk welkom. Voor inkleuren ofzo had ik helaas vandaag geen tijd. Wel bedankt voor de vorige tips :D
7:
Afbeelding

8
Afbeelding

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 21:23

Mijn nummer 8.
Afbeelding
Een paard uit het aanvraag topic

De tekeningen van dag 4,5,6 en 7 heb ik wel gemaakt, maar de foto's willen niet uploaden _-:(

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 22:39

Afbeelding
mijn nummer 8. even snel binnen 5 minuten.
gewoon uit mijn hoofd :)
ik doe morgen weer een reactierondje :j

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:44

Pompompom, mooie werken! Ben benieuwd naar wat uitgewerkte beelden van jou, als dit snelle werkjes zijn.

Kashmino, brrr. Ik heb snel door gescrold, wat griezelig die hand. Je paarden vind ik erg leuk, die zijn in tegen stelling tot die hand gezellig en vrolijk door de kleuren.

Damned, goede studie. Ik vind het ook voor mezelf erg leerzaam om naar te kijken.

Henrike, beide erg leuk, vooral de 2. Krijg een beetje een kleurplaat idee erbij. Beetje zo'n gevoel dat je als klein kind had als je in een wachtkamer moest wachten en er gelukkig kleurpotloden en kleurplaten waren om jezelf bezig te houden. Alleen wou ik dat jou werken er dan lagen en niet een Mickey mouse ofzo.

Eef, gave plaat zo! Ga door op deze manier!

Jeika, vrolijk hoofd heeft ie. Alleen de neus kan volgens mij iets langer?

Hier ook mijn werk. Dan ben ik weer helemaal bij met posten. :)

Afbeelding
Nummer 7.
Paard uit aanvraagtopic. Pastel, kleurpotlood en inkt.

Afbeelding
En nummer 8, ook uit aanvraagtopic in pastel.

Door de pastel lekker in mijn comfortzone gebleven. Wat ben ik toch gek op dat spul.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:58

Sorry maar mijn nichtje (van 5) blijft bij me slapen dus geen tekening vandaag. Morgen inhalen. Ze is nu net in mijn armen in slaap gevallen <3

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:00

8/366 'Noctem'.
Fineliner, balpen, marker (gelukkig had mijn lokale kunstwinkel vandaag eindelijk weer Indische inkt - het leven wordt een stuk makkelijker vanaf morgen :D), aquarel, gelpen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Elanor op 09-01-16 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:13

Ik zal morgen weer een reactie rondje doen.
Tot nu toe alleen woensdag geen tijd gehad om te tekenen, maar ik denk dat deze tekening wat langer gaat duren dan ik van tevoren had bedacht :=

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:13

Vanaf pagina 26 :
yvanna
Gaaf hoe je mensen maakt! Ik doe je niet na tenminste _O-
Seven
Simpel gemaakt! Maar ziet er erg leuk met zulke kleurtjes :D
Larissajulia
Leuk! Alleen vind ik het oog de groot voor het oog, alleen vind ik zelf een foto van onder slecht te beoordelen, omdat het kan afwijken hoe het eruit ziet :)
Nu, zo van boven vind ik het hoofd nog aan de kleine kant en vind de nek een beetje raar, maar erg leuk gedaan! Gewoon door blijven oefenen zou ik zeggen :))
IngeCharlie
Schattig die katjes! Gaaf hoe je het paard heb gemaakt :)
plovesb
Oh gaaf! Lijkt net een museum werk haha :D
Uska
Erg mooi gedaan zeg, ik doe je niet na, kan totaal geen mensen tekenen :')
Michellette
:wow: Wauw, vind het meest rechtse paard het mooist!
Bambi1995
Nou, voor de eerste keer, vind ik m heel goed gelukt! Erg mooi gemaakt :)
JoycexEnya
Ziet er goed uit, is het veel moeite om het te repainten? :P
SindyKaya
Beetje moeilijk van de zijkant :') Leuk gedaan! Maar zou het oog wat meer naar boven en rechts verplaatsen :)
Die van de flemende pony is grappig ja haha :D
Kashmino
O wauw! Nog nooit voorbij zien komen, Wel enorm gaaf!
SilverStorm
Ik vind het op een soort van voorkant van een boek lijken, Echt gaaf dat je zoiets kan maken! :)
Selina
Leuk! Alleen lijkt de pees? (ja toch? :')) bij de aller rechtste en bovenste tekening iets te recht :P
Larissajulia
Wauw! Deze vind ik zelf heel erg mooi! Mens is ook goed gelukt :D
mabelbohms
Je ziet verbetering! :D Ga zo door zou ik zeggen :)
elle108030
Gave stijl heb je! Nou, je heb er wel een oplossing voor bedacht voor de mond :))
Henrike5
Leuk! Ruiter is niet heel goed gelukt nee, paard is mooi! Alleen issie denk ik wat te kort in zn hals :+
Jeika
Erg gaaf! Waarmee heb je het gemaakt? :D
martine12h
Leuk gedaan met die manen zo! :D
sanneb
:wow: Wauw, echt goed gelukt zeg! Kijk wel raar tegen sommige gedeeltes aan :)
Damned
Alsnog leuk, zo'n kleine tekening :)
Nayomie
:(:) Snap ik, Wel een leuke pose heb je gebruikt!
sunny44
Gaaf hoe je zo gedetaileerd wertk! Dat rechtste paard ziet er schattig uit haha :P
Elanor
Oeh, vind je stijl echt iets hebben, beide zijn er-ug gaaf!
Seven
Schattig met het strikje! Leuk gedaan :)
Selina
Leuk, lijkt op zo'n pixelart lineart :D
Larissajulia
Goed bezig! Mag wel wat meer contrast in vind ik :)
Tigress
Zag hem v/d week ergens langskomen, Leuk gedaan Marin! :D
IngeCharlie
Wauw, doet mij gelijk denken aan de zomer een mooi weer haha :P
JoycexEnya
Ziet er al goed uit! :) Mooi eindresultaat!
saskiakefie
Wat een leukerd, heel mooi gemaakt :)

Poeh, ik moet nu toch echt bijna naar bed toe, dus sorry voor de mensen die ik niet heb gedaan! :o
Mijn week 3 al, uit het aanvraagtopic :)
Nu ik het zie ben ik de manen vergeten, oeps :')
Edit; Manen zitten erop :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Calanthe op 09-01-16 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

elsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:15

Seven: Vind de lippizaner erg mooi gelukt. Moet een beetje wennen aan de stijl van digitaal tekenen, maar vind het wel wat hebben :)

Elanor: Mooi, blijf je kleurgebruik elke keer ook heel fijn vinden.

Rijsa: Mooie tekeningen, heb ook een beetje hetzelfde doel als jou. Al blijf ik de laatste dagen wel in m'n pastelzone.

Pompompom: vind nr 7 erg goed gelukt en dat in zo'n korte tijd.

Kashmino: vind nr 7 wel wat hebben, blijft er wat langer na kijken juist wel leuk omdat het iets heel anders is.

Damned: zo nu voel ik me bekeken haha wat veel ogen! Leuk zo'n studieblad van de oog, vind de verschillen goed gelukt.

Henrike5: leuk stijltje.

Eef01: Erg mooi!

Jelka: wat een schattig koppie :)

Rijsa: prachtig zo! de eerste lijkt alleen wel een heel iel nekje te hebben, lastig in verhouding of komt het door de houding van het paard?

Elanor: leuk leuk, blijf altijd even kijken naar je werk is net iets anders dan het 'gewone' plaatje.

Delicia: haha een beetje kaal inderdaad zonder manen, maar verder ziet het er goed uit!

Zo dan heb ik iedereen weer gehad, ben deze dagen wel bezig geweest maar de haflinger is nog niet, hopelijk morgen en dan zet ik hem erbij.
Het is wel goed dit topic, toch een stok achter de deur om echt bezig te zijn! Goed initiatief +:)+
Voor mij het doel om vaker te tekenen en naast het realistische tekenen ook andere dingen uit proberen door meer stijlen te ontdekken.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:16

Hier de mijne voor vandaag. Grafiet dit keer!
Afbeelding

Bedankt nog voor alle complimentjes van de vorige twee!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:19

Thanks allemaal :)
Thanks Delicia. Gek maar besef komt pas later dan de eerste uren -O-

Mijn doel is om dingen uit het hoofd te tekenen. Wil uiteraard wel wat research doen hoe en wat. Nog niet aan begonnen helaas

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 03:02

Ik ga hier toch ook maar proberen het hier een beetje bij te houden. Zelf ben ik sinds 1 januari braaf aan het tekenen. Ik upload ze hier, elke dag op bokt plaatsen kom ik gewoon niet aan toe, dat heb ik vorig jaar ook gemerkt := Toch vind ik het wel leuk om hier ook af en toe te reageren en natuurlijk ook om mee te kijken, want er komen hele mooie werken voorbij!

SindyKaya: Leuke tekeningen. Tweede is knap gedaan, vanuit zo'n lastig perspectief
Kashmino: Oh, gaaf wezen heb je neergezet!
Silverstorn: Heel herkenbare stijl heb jij zeg. Leuk om te zien!
Mabelbohms: Heel verschil al met je eerdere tekening.
Elle108030: Mooi gedaan zeg! Ze doet me erg denken aan belle van Belle en het beest trouwens, komt waarschijnlijk door het haar :P
Henrike5: Het lijf van het paard oogt een beetje te kort. Hij oogt een beetje te compact zeg maar. Hij heeft wel een heel lief koppie.
Jeika: Fijn kleurgebruik, misschien dat ie iets sprekender zou zijn met wat diepte in de ogen?
martine12h: Leuk zeg, die zou zo een als kleurplaat een kleurboek in kunnen.
sanneb: Wauw, prachtige zachte tekening. Ik zou hem zo willen aaien :))
sunny44: Ik vind ze allebei heel goed gelukt. Mooi plaatje zo samen.
Elanor: Wat een mooie, veelzijdige stijl. Zowel de Przewalski als ook de kleurige schildpad spreken me heel erg aan.
Seven: Het oog oogt iets te groot, maar dat maakt je tekening eigenlijk alleen maar aandoenlijker <3
Larissajulia: Mooie tekening, de ogen heb je echt heel mooi en levendig op papier weten te zetten.
Tigress: Wat een machtig paardje! Prachtig gedaan met de schaduwen en highlights.
IngeCharlie: Heerlijke kleurgebruik. Het lijkt net alsof er midden in het papier echt een lichtbron zit, heel mooi gedaan.
JoycexEnya: Ziet er al goed uit, ga zo door!
saskiakefie: Heel mooi kleur gebruik en contrast en wat een lief koppie <3
plovesb: Mooi zeg! Dat onaffe heeft iets heel treffends.
Damned: Knap neergezet portret, zeker met zo'n lastige hand erbij.
drawerlover: Dat ijsje is echt heel leuk geworden :D
Nelleke_H: Leuke honden! Vooral de eerste vind ik heel mooi, bij de tweede valt de honds rechtervoorpootje een beetje weg, maar de beweging heb je wel goed te pakken.
Rijsa: Mooie, diverse tekeningen zeg! De eerste is hilarisch :D
_roodvos_: Treffend portret heb je neergezet. Ik zie er wel meer angst in dan iemand die om koekjes bedelt, maar dat is alleen maar een compliment naar jou toe voor de emotie die je op papier hebt gezet.
Flux: Interessante tekeningen, ik vind ze beide heel gaaf!
Nayomie: Lekker simpel inderdaad, maar mooi gedaan.
Elmo: Prachtig vogeltje! Ik zou hem zo aan de muur hangen :D
Seven: Gave digitale tekeningen. Zelfs in je speedpaint vind ik al knap veel detail zitten.
Rijsa: Echt een leuke stijl heb je. Ik vind deze alle drie weer heel mooi.
pompompom: Oh, die zijn gaaf zeg. Heel mooi neergezet met die 'paar' lijnen!
Damned: Mooie ogen studie, lijkt me heel nuttig.
Henrike5: Je tekeningen zouden zo een stripboek in kunnen, ze zijn erg leuk!
Jeika: Het hoofdje oogt een beetje te kort, maar hij kijkt wel heel lief en tevreden.
Rijsa: Prachtig materiaal en kleurgebruik laat je zien. De nekken van beiden lijken wel een beetje dun, maar het stoort niet.
Elanor: Mooie plaat weer!
Delicia: Wat een droom aftekening! Ziet er al goed uit.

Poeh, dat was een flinke reactie ronde. Gelukkig had ik al getekend vandaag, want mijn arm voelt nu een beetje lam _O-

Ik doe vooral mee om mezelf te dwingen om elke dag (in ieder geval) even te tekenen. Ik teken altijd met veel plezier en ik vind het jammer als ik er niet aan toe kom. Met de challenge is het makkelijk voor mezelf om er toch elke dag eventjes voor te gaan zitten. Tot nu zijn het ook vrijwel allemaal schetsjes van minder dan 10 minuten geweest, maar dat is prima. Het hoeft niet perfect, het gaat er voor mij gewoon om, om lekker aan de gang te blijven. :)

Voor hier heb ik eventjes een paar snelle paardenschetsjes er uit gepikt. Dit waren 1, 3 en 4. De afgelopen dagen heb ik de paarden even links laten liggen en ben met wat andere onderwerpen bezig geweest. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 09:33

Delicia schreef:
JoycexEnya
Ziet er goed uit, is het veel moeite om het te repainten? :P

Je kan het jezelf zo moeilijk maken als je zelf wilt, ik heb op deze repaint namelijk totaal geen schaduwen gemaakt. Ik wil met deze challenge dat wel kunnen, zo realistisch mogelijk te repainten

Delicia schreef:
JoycexEnya
Ziet er al goed uit! :) Mooi eindresultaat!

Bedankt