.Instructiefilmpje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.badeendje schreef:De starburst bracelet is niet zo moeilijk om te maken en ik vind 'm er heel erg tof uitzien!.
Instructiefilmpje

Petrichor schreef:Heel leuk dat loomen, maar de kwaliteit van de elastiekjes zijn met een woord bagger! Trek alles kapot wanneer ik het van de loom haal, hoe voorzichtig ik ook te werk ga.
Dus allemaal zeikende mensen, omdat ze dingen gereserveerd hadden haha.
Ik heb de doos maar afgerekend en ben maar gegaan
Stomme mensen Ghostattack schreef:Ik heb nog een sorteerdoos erbij gehaald bij de Xenos. De eigenaar vertelde dat ze die dag allemaal loom pakketten binnen zouden krijgen, maar ze hadden alleen maar sorteerdozen binnen gekregenDus allemaal zeikende mensen, omdat ze dingen gereserveerd hadden haha.
Ik stond daar echt van: Joh. Je kunt die dingen ook ergens anders kopen hoorIk heb de doos maar afgerekend en ben maar gegaan
Stomme mensen
Petrichor schreef:Ik weet niet wat voor elastiekjes jullie hebben, maar deze zat ik het pakket van de intertoys.
Lollieloes, verkoop jij elastiekjes?
Jessica_1998 schreef:Heb je van de xenos die doos met gekleurde bovenkant en vakjes die je eruit kunt halen?
Die heb ik en zou er nog wel 1 willen, ze zijn zo hansig. Alleen lagen ze hier eerst bij de deur en nu niet meer. Zal morgen anders ff binnenlopen hahq
Ik heb er binnenkort misschien nog 1 nodig, maar dat zie ik dan wel.. 4 euro is best goedkoop