Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Laatst heb ik t-shirts gekocht voor 1,50-4,00 euro. Gewoon bij de Zeeman. Prima shirts onder werkkleding hoor! Maar jeans vind ik a) te duur b) slecht passen.... Voor <10 euro maak ik een perfect zittende spijkerbroek voor mezelf.
dat is inderdaad geen leuk nieuws.

. Ik kon hooguit 3-4 naalden breien op een dag dus dat schoot niet op. En zij had het met 3 dagen af! Totaal 74 naalden en ik had er 8 van gebreid met 204 steken. Alleen was ik zo suf om álle wol mee te geven dus kon niet beginnen met de mouw
. Die heb ik vanmiddag opgezet en inmiddels is het boord af en 4 naalden boven het boord. Uiteraard was ik mijn 5e naald kwijt dus zat na het boord een beetje te klungelen met 4 naaldjes. Toch nog maar eens de la overhoop gehaald en ik heb gelukkig mijn 5e naaldje gevonden. Vind ik prettiger breien met 5 ipv 4. Voor een rondbreinaald zijn het veel te weinig steken. Ik heb nog even overwogen om beide mouwen met de magic loop te breien maar die techniek beheers ik niet dus waag me er ook niet aan...
. Voorlopig vind ik het wel lekker om even een simpel breiwerkje te hebben, in ieder geval tot de pas. 
. Mits het niet via de magic loop gaat maar op 5 naalden kan ik je misschien wel op weg helpen...

)