Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisa_pluisje schreef:Ik wil jullie niet gek maken hoor, maar deze mevrouw woont vlak bij me en moet je eens naar haar advertenties kijken, vooral
de egyptische katoen is geweldig en ze kan verschrikkelijk mooi haken.
http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... ousPage=lr
. Nét pas gelezen want ik moest ook nog ff werken... Omdat ik niet zó veel haak, heb ik van alle 40 kleuren 1 bol besteld. Leuke aanvulling op mijn voorraad die niet bepaald klein te noemen is. Maar ik heb meer voorraad voor breien dan haken hoor! Toch leuk dat ze korting geeft op losse bollen
en als het me nu weer niet lukt dan maak ik er maar een gewoon wagonnetje van ipv een kolenwagon.
De rest van de trein en wagon(onderdelen) zijn al af. http://img1.etsystatic.com/000/0/517131 ... 743001.jpg
) en aan mijn broer gegeven aangezien zijn vriendin zwanger is. http://img1.etsystatic.com/000/0/517131 ... 344713.jpg Hopelijk heeft mijn man er nog een redelijke foto van gemaakt met zijn telefoon, aangezien ik het vergeten was te fotograveren met de normale camera.
)

), de schaapjes 2 maanden geleden, maar ik had/heb ook de add on dus één van de 2 die ik maakte had een bloemkostuum (de ander was grijs met hoorntjes, die zit wel in het basispatroon).
Johnnydepony schreef:Lisa, ik heb nul verstand van garens, maar met lengte 180 m en 50 gr kun je er dan van uit gaan dat het een dunner garen is dan catania? Of werkt dat niet zo?
Annemiek80 schreef:Je hebt mijn smaak qua designers
heb een stuk of 10 pluisjes gemaakt

, de tuinkabouter staat op het to do lijstje (heb het patroon), en de vogels bij de zonnebloem vind ik helemaal geweldig...
. Eigenlijk had ik mezelf ook beloofd eerst de voorraad restgaren van m'n schoonmoeder op te maken, maar dat gaat niet lukken denk ik, zijn niet zulke gangbare kleuren en ik vind juist wat meer knalkleuren wel erg leuk.

.
. patpen schreef:Heb je al een patroon voor een deken Annemiek? Want je kunt natuurlijk gewoon het patroon gebruiken met een eigen garenkeuze! Alleen zou je dan eventueel een andere maat krijgen.
In dat boekje met Pimmetje staat dat je Catania zou moeten gebruiken met alle kleurnummers erbij. Maar ik heb gewoon garen gebruikt wat ik dus in huis had... Binnenkort komen die 40 kleuren deze kant op en dan zoek ik een paard op wat ik wil haken maar gebruik dan dat garen. Op Ravelry staat bij veel patronen ook bijvoorbeeld "4-ply yarn" of "worsted yarn". Tja, dan weet ik nog weinig.
, zie te veel leuke dingen, aangezien ik veel met ravelry werk neem ik altijd al eigen garenkeuze en zie dan vanzelf wel hoe groot het wordt, met een knuffel of kleed is dat natuurlijk niet zo'n probleem, met kleding wordt dat al wel wat lastiger natuurlijk.
, ook heb ik nog even een rendier in elkaar gezet die al ruim een half jaar bijna gereed lag (heel lang was een catania kleur niet meer te verkrijgen waar ik nog 2 achterpootjes mee moest maken, maar pas kon ik daar nog een hoeveelheid van krijgen hoewel er wel wat kleurverschil in zit
).
, ik hoef me de komende tijd niet te vervelen.