Die van mij is net af, dwz ronde 1, nu nog de finishing touches: dry brushing. Ben ik nog miet zo goed in, dus ff afwachten hoe het wordt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindeeh schreef:Dallista, die arabier die jij als avatar hebt, enig idee of die ook in nederland te koop is? Of in een webshop?Ik ben niet zo van het bestellen uit het buitenland.
Dallista schreef:Graag gedaan! Ja, heel prijzig, ze geven ook alleen maar een dure optie voor shipping, dus geen keuze om het goedkoper en dus langzamer te laten komen. Was best bereid een maand te wachten, maar ja...
Het was trouwens Emmen waar ik er een paar heb gezien, niet Assen.
kiki1983 schreef:Dallista schreef:Ooooh, lijsten! Moet ik ook eens naar kijken. Action, he? Nog nooit geweest.
Echt niet? Nou dan heb ik een tip voor je! Neem alleen 20 euro mee en laat je pinpas thuisliggen!
loveidefix schreef:Welke winkel in emmen? Ik woon er super dicht bij, dan rij ik daar liever heen dan iets uit america te halen haha
kiki1983 schreef:Bij de action weet je dat nooit zeker. Assortiment verschild ook per zaak. DE ljsten zijn hier in de action weer niet te koop ( heb lopen zoeken joh) En lang niet alles staat op de site. En de action is echt de meest geweldige zaak ooit ze hebben echt alles voor supergoedkoop en heb daar maar 2x een miskoop gedaan en ga er minstens 1x in de week heen haha
SteffiiY schreef:Wauw dalista heel erg mooi
Citaat:Zojuist met mijn paardenschilderij begonnen, die lag nog in de kast!