Ik heb ook weer een leuk setje gemaakt voor een klant!
En hier een aantal armbanden van mij zelf , of verzorg paarden, en armbanden voor de verkoop .
amandananana
Geplaatst: 16-12-14 13:35
Ik kom even binnenvallen, al zie ik dat dit topic al een tijdje niet meer actief is. Ik ben begonnen met sieraden maken van paardenhaar, en was benieuwd waar jullie materiaal voor sluitingen etc. bestellen? Is er een winkel of webshop die jullie fijn vinden? Ik heb namelijk veel spullen van de xenos maar ik vind de kwaliteit daarvan niet zo..
melanie_h
Geplaatst: 17-12-14 14:15
FD Horses, wat supermooi gedaan
Ik heb de laatste maand ook weer flink gefreubeld. Heb er even een topic van gemaakt [UK] armbandjes
elinebakker
Geplaatst: 18-01-15 13:16
Ojee, al meer dan 2 weken geen reacties hier.. Zonde!
Mijn laatste werk, gemaakt voor m'n moeder. Het is een zilveren ring met zwarte parel (foto van facebook dus niet echt top kwaliteit):
leuke dingen maken jullie! Ik heb net mijn eerste vlechtje van paardenhaar gemaakt, nu nog even uitzoeken hoe ik dat netjes in de sluitinkjes kan krijgen
cathysunny
Geplaatst: 17-02-15 18:45
Wat hebben jullie mooie dingen gemaakt zeg! Voor paardenhaar armbandjes vind ik www.marantascha.nl en www.sayila.nl wel goed. Welke sites kijken jullie voor spullen?
Meiden even een vraagje aan jullie. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd een vlecht te maken met 4 strengen paardenhaar, maar er komt elke keer een draai in de vlecht. Wat doe ik verkeerd en is er een techniek waarmee dat niet gebeurt?
Ik kijk vooral op www.creadream.nl en www.czechglaskralen.nl . Ik maak dan wel voornamelijk met draad en kralen en doe niets met leer, haar en ijzerdraad oid.
elinebakker
Geplaatst: 24-02-15 12:55
Mijn laatste ring (zilver, grof mat afgewerkt, met aventurijn):
Was onwijs lastig te zetten omdat het een getrommelde steen is zonder platte kanten!
Ik wil graag met wat haar van mijn overleden pony een holle glas kraal maken, alleen kan ik die dingen nergens vinden... Ik vind gewone ronde het mooist en niet teveel frutsels. Alvast bedankt voor het helpen zoeken!
xDaninex
Geplaatst: 11-04-15 17:03
WoW man vet wat jullie allemaal maken!!! Mijn vriendin en ik maken ook dingen alle tja weinig spullen! Waar kopen jullie al die leuke dingen? En heeft iemand een idee wat ik kan maken?
Imke1998
Geplaatst: 18-04-15 12:56
*valt dit topic even binnen*
Ik maak zelf graag sieraden en ik ben hard opzoek naar een fijne, betrouwbare site waar ze iets van rozenkwarts kraaltjes hebben. (en niet te duur )
Ik heb namelijk al flink gegoogled, maar ik weet niet welke sites betrouwbaar zijn, aangezien ik nooit wat op internet bestel, maar altijd in een hobbywinkel kralen haal. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Alvast bedankt!
sanne97
Geplaatst: 12-05-15 14:53
Is er iemand die ook met de miyuki delica's werkt?
Ik heb nog twee zakjes van 4 gram liggen waar ik niks mee doe. De kleuren zijn mint groen en licht roze. Als je interesse hebt laat het dan even weten via pb.
Hoi! Mag ik mij hier ook melden? Vind het erg leuk om crea bezig te zijn maar heb helaas alleen tijd in de vakantie's. Meestal ben ik armbandjes aan het maken met macrame maar sinds een paar weken heb ik iets nieuws gevonden: bottle kettingen!
En ben ook opeens fan van dromen vangers
elinebakker
Geplaatst: 29-07-15 10:48
Erg leuke stijl Bamii!
Ik heb nog een boel onderdelen over voor het maken van sieraden.. Mag hier denk ik alleen niet meer informatie plaatsen, dus mocht je interesse hebben kan je mij een pb'tje sturen!
singasong
Geplaatst: 14-08-15 00:17
Ik stop met sieraden maken en heb bijna al mijn voorraad te koop. Bij interesse graag pb
PanamaD
Geplaatst: 02-09-15 19:33
Zo, ik dacht ik laat het topic weer even leven!
Heb namelijk een vraag... Wil een tas gaan versieren met studs en dan wel deze studs:
Zou iemand weten waar ik deze kan bestellen? Het liefst een nederlandse site. Zilveren omhulsels met stras.
sabine1979
Geplaatst: 14-09-15 18:23
Ik heb het weekend deze slavenarmband ingelegd met haar van mijn paard. De armband is massief staal. Juwelier kon er geen gleuf in snijden Dus mijn vriend mocht het proberen