Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Todorien schreef:yvonnedv schreef:
je laat eerst de lijm bubbelen VOORDAT je het op de plaats bevestigd? Hoe doe je dat dan?
Ik heb de steentjes op de laarzen van onze dochter al verschillende keren met de aplicator bevestigd en daarna ook nog met 2 compenenten lijm van bison maar alles is er al weer af.
Er bestaan ook steentjes die je door het leer heen kunt bevestigen. Heeft iemand een idee hoe die heten?
Oke dat gaat dus niet met omdat mijn steentjes groter zijn als de houder. Op haar jasje en de cap blijven ze wel goed zitten
Ik was laatst op een wedstrijd en daar stond een standje waar je je eigen stijl laarzen kon ontwerpen en daar kon je ook steentjes op laten zetten maar die zaten door het leer heen bevestigd en dus niet geplakt.
je hebt verschillende kopstukken moet je het kopstuk bij het steentje zoeken waar hij in ligt ipv op ligt...
waar blijft het niet goed op zitten dan? omdat jasje en cap wel blijven zitten? of heb je ander merk steentje gebruikt?
dat van die leersteentjes zegt me niks maar het lijkt me wel wat om mee te werken.....
LoveSchleich schreef:Ik heb nu wat filmpjes bekeken, daar leggen ze die steentjes op doorzichtig papier dat plakt, maar wat dan? Omdraaien en op het voorwerp plakken?
furyke schreef:Zoo heel t topic "ff " doorgelezen.
Lijkt me leuk om zoiets te doen, maar twijfel nog een beetje.
Hebben jullie niet dat jullie " klaar" zijn? Dat alle spullen gedaan zijn?
Ik wil nl ook niet elk dekje en halster vol blingen.
Janine1990 schreef:Yeah! Het is zojuist binnengekomen!!!
j_e_t schreef:kan je met hotfix ook steentjes op de strik van een charles owen cap zetten?
furyke schreef:ik heb een bestelling geplaatst.
Ben benieuwd wat dit gaat worden.
yvonnedv schreef:Maiska schreef:Ik ben ook benieuwd naar die leersteentjes, maar ik snap niet echt wat ik me daarbij voor moet stellen!
het heeft het idee van een oorbel maar dan met een plaatje er achter dat er niet af gaat en een korter pennetje
Maiska schreef:yvonnedv schreef:
het heeft het idee van een oorbel maar dan met een plaatje er achter dat er niet af gaat en een korter pennetje
Ohja, ik snap wat je bedoelt. Een beetje zoiets als een microdermal piercing, die heeft ook hetzelfde principe van vastzetten (als je dat kent?).
fjordjes schreef:ik bedoel echt de steentjes, die je veel krijgt voor weinig.
het is trouwens gelukt, had niet genoeg geduld
zie hier het resultaat
[ Afbeelding ]