Ik vind het met de kralen erg leuk.. is weer eens wat anders dan al die bling blingers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
singasong schreef:Leuk Simone! Ben benieuwd hoe jouw flesje er uit gaat zien. Als je een patroontje zoekt, gewoon even op 'netting' zoeken dan kom je vast wel iets tegen. Ik had het patroontje bij het flesje gekregen dus heb geen link voor je. Heb wel deze link, mss heb je er iets aan http://foto.jewel-art.nl/flesje.pdf
__danielle__ schreef:Ik vind die flesjes echt ontzettend leuk maar voel me zo'n na aper als ik daar nu ook aan ga beginnen haha. ben benieuwd hoe jouw flesje wordt Simone! iedereen heeft toch wel weer z'n eigen stijl:)
ik heb deze hele week niets in elkaar geflanst helaas... moet ook maar weer eens wat kralen bestellen want ben er haast doorheen
Assepoetster schreef:Ik heb nu ook goudkleurige slotjes gevonden voor de armbanden type 4
Ze moeten snel binnenkomen, hoop dat ze de goede maat zijn!!
deedee19 schreef:als je een frontriem maak hoe doe je die kralen dan aan het leer?
singasong schreef:Mijn nieuwe site is bijna klaar
holly schreef:Ik kan soms zo lekker twijfelen SS
Hoe is het met jouw cabjes?
Mijn "bloem" is nog niks verder als vorige keer. De pareltjes zijn op en nieuwe zijn nog onderweg.
De andere ben ik nog met omranden van de cabjes bezig. Gaat niet snel, heb weinig tijd, maar dat geeft niet want als ze omrand zijn heb ik een hele berg swarovski's nodig en die zijn ook onderweg nog.
Het grappige van dit soort sieraden maken vind ik dat je ergens begint en eigenlijk maar af moet wachten wat het gaat worden.
Danielle ja er staat ook andere sieraden op. Gaat zeg maar van simpel budget tot wat luxer en duurder.
Juut schreef:Foto is inmiddels gemaakt, morgen uploaden. Maar inmiddels is de rythmbead ook al weer gesneuveld. Ik had hem bij Ascot om gelaten tijdens het rijden, en hiep hoera; de draf ging wat meer ontspannen en leuk...zijn we bijna terug, zie ik ineens allemaal kraaltjes omlaag vallenDus ikke op mn knieën het bospad over alles weer bij elkaar rapen, gelukkig waren er even geen wandelaars in de buurt
![]()
Nu is mijn vraag; wat voor een draad gebruiken jullie voor een rythmbead? Ik had nu waxkoort van 0.5 m. Was dus niet gebruiksproof
singasong schreef:Juut schreef:Foto is inmiddels gemaakt, morgen uploaden. Maar inmiddels is de rythmbead ook al weer gesneuveld. Ik had hem bij Ascot om gelaten tijdens het rijden, en hiep hoera; de draf ging wat meer ontspannen en leuk...zijn we bijna terug, zie ik ineens allemaal kraaltjes omlaag vallenDus ikke op mn knieën het bospad over alles weer bij elkaar rapen, gelukkig waren er even geen wandelaars in de buurt
![]()
Nu is mijn vraag; wat voor een draad gebruiken jullie voor een rythmbead? Ik had nu waxkoort van 0.5 m. Was dus niet gebruiksproof
Ach wat sneu dat dat nu net onder het rijden moet gebeuren. Ik gebruik ook waxkoord alleen dan wat dikker 1,5 of 2 mm. Probeer op het knoopje wat je er in maakt eens wat lijm te doen, dan zou het wel moeten houden.