Merklappen in wat voor vorm dan ook zijn altijd leuk! @xingridx Ik zit al bijna een jaar met een kale muur dus dat maakt ook niet meer uit
Overigens voorspelde mijn schoonzus dat ik 5 jaar met de hond bezig zou zijn, dus wat dat betreft
@Truf Ja, die is het! Blijft leuk! Heb jij 'em gemaakt of iemand anders?
Ik vind zelf dat je toch wel een beetje ziet dat ik per pagina heb gewerkt. Maar misschien is dat gewoon omdat ik dat weet.
Ik was er ook al een beetje bang voor maar ik werd gek van het heen en weer bladeren
en maakte daardoor echt vervelende fouten. Bij een volgende ga ik dat toch weer anders proberen.Zit net nog even op borduureenfoto.nl te pielen. Doe ik een van de panorama's (voor de tigste keer
) is eindelijk de overgang in de blauwe lucht een beetje mooi - het werd telkens zo'n rechte lijn van donker naar licht en dat vond ik niet mooi. Maar, toch nog even wat andere foto's geprobeerd. Ga ik weer terug naar het panorama is die rechte lijn er weer
Nou ja zeg! Was ik nou maar doorgegaan die ene keer dat dat goed was... Zo nog maar eens proberen... 
en die site ga ik even checken
Misschien wordt het toch nog de rozen dan.
Hij is wel errug gaaf... Nog ff door twijfelen

het fijnste wat ik heb kunnen vinden is 7,2 kruisje p cm. Iemand van jullie nog een idee?