Ik ben op zoek naar portretfoto's van mensen. Graag goed belicht (met de ogen en het licht erin duidelijk zichtbaar), en van redelijk dichtbij zodat er een schilderij van te maken is. Het liefst een foto waar het hele hoofd/haar/stukje kleren op staan zodat ik er niets zelf bij hoef te verzinnen (huidskleur goed krijgen is lastig genoeg )
Hier nog een konijn in de sneeuw voor de liefhebber :
seabiscuitje
Geplaatst: 23-12-09 22:37
Is er een liefhebber voor dit schatje?
Volkoren
Geplaatst: 23-12-09 23:02
*smelt*
Heb je die in groter formaat ? mag per pb/mail/link
highwaykind
Geplaatst: 24-12-09 11:51
Ik krijg aardig wat PBs met foto's maar de meeste zijn toch niet helemaal wat ik bedoel - dus bij deze even met een voorbeeld.
Zoiets zoek ik: foto in kleur met het hele hoofd en haar erop, goed belicht zodat niet alle huidskleur hetzelfde is en er wat highlights in zitten, en de ogen goed zichtbaar. Leeftijd model maakt mij niet uit, van peuter tot hoog bejaard is welkom
is er hier ook iemand geinteresseerd in het tekenen van een portret? ik zie hier vooral veel dieren namelijk zoek daar voor een aantal foto's al een tijdje iemand voor
Volkoren
Geplaatst: 27-12-09 20:49
Op de vorige pagina staan daar zelfs 2 verzoeken voor.. En als je echt specifieke opdrachten wilt laten tekenen zou ik op EA Commercieel kijken