Ik heb het serieus voor elkaar gekregen om mijn haakproject kwijt te raken Heb m'n hele huis (en dat van m'n vriend) afgezocht maar ik kan het gewoon nergens vinden. Echt superfrustrerend want ik was bijna klaar en het was een cadeau.. Ik heb er ook best lang over gedaan dus ik baal ontzettend
Dat is niet leuk CastaMickey... Ben je toevallig ergens geweest, dat het in de auto of het OV is blijven liggen?
Ilse_Ven
Geplaatst: 30-10-18 22:53
Ik wil mij hier ook graag melden! Ik ben een aantal weken geleden begonnen met haken, en heb nu mijn eerste projectje af! (Wel met een klein beetje hulp van oma voor de bloem, deze was nog vrij moeilijk als beginner )
Dit is Dahlia Diana
En wat vervelend om te horen dat je je haakwerk kwijt vent geraakt CastaMickey
Ja echt superbalen, de trein zou kunnen want ik heb 'm inderdaad vaak meegenomen maar eigenlijk altijd wel gecheckt.. En tja, hoe vind je nou een haakwerk terug in de trein..?
De shawl is niet zo heel veel werk, valt reuze mee. Ik ben inmiddels met de vierde bezig
Ai, haakwerk kwijt.. Dat is super balen.. Je kan wel iets van de NS/Arriva etc. bellen en aangeven dat je iets kwijt bent geraakt. Misschien is het wel bij ze binnen gebracht en anders kijken conducteurs er naar uit. Alles wat gevonden wordt door conducteurs wordt naar dat punt gebracht (en soms ook door gewone burgers )
Geen idee welke treinmaatschappij je hebt gereisd, maar wellicht dat deze links je helpen. En wellicht staat er nog een verloren/gevonden hoekje van de plaatsen waar je bent geweest met de trein op Facebook. Zou ik ook zeker even bekijken.
Ooooh dat paardje! Waar heb je dat patroon vandaan als ik vragen mag? Mijn nieuwe project is deze ballerina, het paard wat ik bijna af had helaas niet meer terug gevonden
Mag ik mij hier ook melden? ik haak sinds ik 6/7 jaar oud ben (ben nu 15) en ik vind het nog steeds echt geweldig om te doen. Heb afgelopen week kroontjes gehaakt voor de verjaardag van mijn oppaskindjes, heb een heel aantal warme hoofdbanden van eigen patroon gehaakt met textielgaren, ook een MyBoshi hoofdband en nog heel wat andere kleine dingen.
De inspiratie is nu even op, ik heb niet zoveel zin om iets heel groots en ingewikkelds te haken, wil gewoon vooral me kunnen ontspannen, maar ik wil wel wat uitdaging hebben. Onderzetters, pannenlappen etc schud ik zo uit mijn mouw, en ook voor ingewikkelde kantpatronen draai ik mijn hand niet om. Struggles ik zie hier wel al super gave dingen voorbij komen!
Edit; ik zou ook iets uit een van mijn moeders boeken kunnen haken (mijn moeder heeft heel veel testgehaakt, oa voor A la Sascha). Zal even kijken...
Laatst bijgewerkt door Miefje op 16-11-18 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ben nu voor het eerst met een Nederlands patroon bezig. Heb het altijd met Engelse patronen gedaan, en was een beetje huiverig voor de Nederlandse termen. Of eerder voor het leren ervan. Maar ik haak nu al zo lang dat het ook gewoon een logica kwestie is geworden. Veel patronen (zeker amigurumi) hebben natuurlijk dezelfde basis.
Maar goed, een olifantje Ollie zit eraan te komen.
Deugenietje
Geplaatst: 17-11-18 19:36
Jojoju
Geplaatst: 17-11-18 19:47
Wat was ik jullie lang kwijt!
Hier heb ik ondertussen veel gehaakt voor ons dochtertje: