Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utan schreef:Het is al lang geleden dat ik nog eens in dit topic gekeken heb maar ben wel een beetje verbaasd, wat is het niveau omhoog gegaan hier. Echt de ene na de andere heel mooie tekeningen/schilderijen. Heel erg knap allemaalIn het eerste deel van dit topic kwam je ontzettend veel 'oefen eerst nog maar even door'-tekeningen tegen maar nu
![]()
Ik heb nu wel alleen maar de laatste 6 paginas bekeken maar ik ben zo goed als geen enkele tekening tegengekomen die ik op minder dan 50 euro zou waarderen (is nu zwaar jaloers
![]()
)
_lucy_ schreef:Alleen al de uren werk die je eraan hebt besteed zou wel €30,- waard zijn, dan de rest er eigenlijk nog bij..
tja, dan wordt er idd laag getaxeerd als je alleen al naar de tijd die erin zit kijkt..
Lontje schreef:hmmm misschien in een link maar niet de voorbeeldfoto, dat zou het topic er niet overzichtelijker op maken. Vaak zijn er al topics op UK of CB gemaakt met daarin de betreffende foto waardoor je (vaak) al weet van welke foto iets is nagemaakt, tenminste... nu spreek ik voor mezelf
sexy_back schreef:maar ja iedereen is bekend met die verslechtering van foto's toch?
sexy_back schreef:ja en toch teken ik van foto's na, maar geef er altijd mn eigen draai aan...
dus dan zou de tekening niet genoeg lijken op de foto zeg maar...
_lucy_ schreef:Ben vreselijk slecht in texeren maargoed:
mariskaatjuh: €15,-
Cyntje: €35,- Aangezien hij toch wat klein is..
janique: Zeker over de €50,-! (groot en gewoon echt super prachtig!)
Lunas: Tussen de €40,- en €50,- denk ik!
astridjhu: €15,- (hij is op A4 toch?)
Utan: €40,-
_Jennifer_: €40/45,-
Mijn tekening:
Op A4 papier, potlood, heeft me zo'n 10 uur gekost..
http://i38.photobucket.com/albums/e129/ ... nov07c.png
Evelijn_ schreef:Ik heb even een vraagje voor jullie.
Ik mag namelijk folders neerleggen in het café van de ouders van mijn vriend.
Nu heb ik dus een folder gemaakt en aan mijn vader laten zien.
Echter vond hij mijn prijzen veel te laag.
Ik vraag 15 euro voor grafiet op A4 en 20 euro voor kleurpotlood op A4.
Wat zouden jullie reëel vinden voor mijn tekeningen?
edelweis1 schreef:sexy_back: Mooi! Jammer dat de tekening op een raar moment stopt links! Rechts zitten volgens mij ook wat vlekjes, zonde dat je dat dan niet even weghaalt! €30
HWK: Prachtig! De foto van Smeetjoew was al heel mooi, maar jou uitwerking is minstens net zo mooi. Mooie achtergrond kleur erbij, die vult de halsband weer mooi aan. Verhoudingen zijn erg goed, €150 minstens!
welshjesgek: Is je foto scherp? Ik vind dat er nu wat weinig vorm in lijkt te zitten, probeer nog meer met schaduw en je verschillende kleuren te werken. Je bent goed op weg! Probeer ook iets meer met compositie te spelen, dit is wat centraal en de achtergrond maakt het ook niet heel 'spannend'. €10