@laurora je moet helaas terug naar de grot om je tekening erbij te hangen, niemand die het verschil ziet want hij past er zo tussen 
Echt heel treffend gedaan, heel knap!
@polarize de pijn die je voelt komt goed over in je tekening! Vooral de grove lijnen en harde kleuren geven dat effect. Hopelijk gaat het inmiddels iets beter met je
julius_juut schreef:@Vika: Ik weet niet of de echte paddenstoelmuts of het originele werk waar hij van gemaakt is beter is. Mogelijk moet ik daarvoor de muts in het echt zien. Beide zijn geweldig!
De zentangleboom vind ik erg leuk gevonden, niet kriebelig klein maar wel herkenbaar als zo'n tangle. Doet bijna denken aan een behang zo.
Is dit een verkapte manier om te vragen of ik de muts mee kan nemen morgen? 
Wil ik best doen trouwens, maar dan moet je wel je verwachtingen iets temperen want de mooiste kant staat op de foto
De stof was te groot omdat ik niet kan rekenen en de figuurnaden wilden niet lukken dus heb ik alle overige stof naar achter toe gewerkt en vastgeplakt met duct tape, die ik vervolgens vergeten ben te verwijderen bij het lijmen dus daar steekt nog een stuk ergens van uit
Ik ben weer verder gegaan met meer kleur gebruiken
ik vind het nog best lastig omdat ik heel erg blijf hangen in de bruintinten en twijfel vaak hoe ver ik kan gaan. Maar met een steuntje in de rug van Laurora, Roodvos en Julius_juut durfde ik toch weer verder te gaan en dit is het resultaat 
In aquarel, plakkaatverf en posca marker