[TEK] Gezellig Kleuren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:17

L_iek schreef:
Goed bezig allemaal! Hier even een kleur’dip’. Ik merk dat ik met slecht weer eerder ga kleuren.

Dat is toch ook prima! Ook al zou je alleen in de winter kleuren. Gewoon doen als je wil en als je het te mooi weer vind lekker andere dingen gaan doen.

Wauw Die kat is gaaf Seven

Tarzan wat een leuke plaat is dat zeg.

Hier voor het eerst bezig met een dubbele plaat.
De 1 kant nu bijna af
Afbeelding

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 19:45

Hier nu even druk met moestuin in potten
Maar kleuren kriebelt wel

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 20:15

Mooi al je smurfen majo

Och ja een kleur dip, ik had er ook 1.
Alles wat ik had gemaakt was het gewoon net niet heel frustrerend.
Maar dat heb ik sowieso wel vaker okk met m'n tekeningen etc kotm wel weer goed :j

Ben echt blij met m'n katten boekje <3
Zoveel leuke platen helpt ook tegen een dipje
Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:10

Te leuk dus nog even 1 extra uit het boekje gemaakt :j
Afbeelding
Beetje jammer van de rand in het blauwe die zie je nu wel heel erg op de foto :=

maj0

Re: [TEK] Gezellig Kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 22:47

Ik vind die laatste echt geweldig

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:28

Heel leuk die katten plaatjes! Welk boek is dat?

Ik kom helaas niet echt aan kleuren toe, nieuwe baan en flink meer uren. Hopelijk dit weekend lekker even aan de slag :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:04

Happy
Cat moments heet het boekje

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 21:30

En heb ook een japan boekje gekregen
Daar zat deze leuke in <3

Afbeelding

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 11:39

Was weinig toegekomen aan kleuren maar heb er weer 1 af *\o/*
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 08:53

Prachtige platen komen er weer langs! Dat poezenboekje is leuk zeg! <3 die van Japan ook! En gave Italiaanse kleuren bij die laatste. Ik zit even in een dipje. Heb dan een kleur gepakt, kleur ik een stukje en dan is het toch niet de juiste kleur, maar kan ik niet meer terug en vind ik het mislukt. :\

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 13:18

Voor de liefhebber: Ik kreeg zojuist een melding dat de 320 set van ohuhu (fine en brush) op voorraad is op de ohuhu webshop. (Met ohuhu15 krijg je 15% korting)

GekOpFjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 21:54

Afbeelding
Afbeelding

Mijn laatste twee creaties

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 21:57

Mooi :j

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 13:55

Beetje donkerder dan ik 'normaal' zou doen maar wilde graag een soort robuuste badkamer creëeren. Ben best tevreden :D
Afbeelding

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:14

Tof, mooi houtpatroon!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 15:10

Is er iemand die Afbeelding
deze nog niet gekleurd heeft en een goede scan/kopie zou willen maken voor me? (Girl Moments)

Ja, ik weet dat we de artiest moeten steunen en dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil hem graag opnieuw maken met een goede reden. Ik kopieer even vanuit het Engels maar ik neem aan dat iedereen dat wel kan volgen.

Citaat:
Dear coloring community, I hope you will help me. Last night I found a black cat scratching on my doorpost for hours meowing. He was already spotted in neighbors gardens a few days before. I took him in and gave him some food and out him in a box. After a check by the vet, I learned he had a microchip and I could return him to his owners who lived in the other end of the city. Over there they were not happy to see the cat, they had dumped him and didn't want him back.

I told them since he had a chip, he would always be brought back to their place wherever they dumped him. Our pet shelter has a waiting list for taking in adult cats. Reluctantly they agreed to take him back.

It broke my heart but I can't keep a cat (really, really can't). I tried to persuade them to use FB or our local Marketplace to find a new owner. Now I am a little sad. I want to make this page from Girl Moments from Coco Wyo in his honor. Could you please show me our finished pages for inspiration? Thank you so much.

Ik was er al aan begonnen en toen zei iemand: wellicht kun je een hart van kleur om de persoon en de kat heen doen met de rest grijs. En dat zou ik nog graag willen doen.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 23:25

Sorry Iris, die heb ik niet… Je zou Coco Wyu ook via insta berichtje kunnen doen? Wie weet…

Mijn eerste echte kleurplaat. Ik vind de schaduwen nog maar machtig lastig hahaha, waarschijnlijk ook wel pijnlijk duidelijk. Tips zijn zeker welkom.
Ik moet ergens nog 2 witte gelpennen hebben, die waren vooral voor het water uit de emmer wel leuk geweest.
En ik was te lui om mn lineaal te zoeken voor het behang, maar nog steeds best leuk geworden.
Deze komt uit Cozy cuties

Afbeelding

Dit zijn alcoholmarkers van vivid green via bol maar ik vind ze op de grote vlakken nog steeds een beetje streperig := _-:(

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 15:21

Iris82 schreef:
Is er iemand die [ Afbeelding ]
deze nog niet gekleurd heeft en een goede scan/kopie zou willen maken voor me? (Girl Moments)

Ja, ik weet dat we de artiest moeten steunen en dat heb ik ook gedaan. Maar ik wil hem graag opnieuw maken met een goede reden. Ik kopieer even vanuit het Engels maar ik neem aan dat iedereen dat wel kan volgen.

Citaat:
Dear coloring community, I hope you will help me. Last night I found a black cat scratching on my doorpost for hours meowing. He was already spotted in neighbors gardens a few days before. I took him in and gave him some food and out him in a box. After a check by the vet, I learned he had a microchip and I could return him to his owners who lived in the other end of the city. Over there they were not happy to see the cat, they had dumped him and didn't want him back.

I told them since he had a chip, he would always be brought back to their place wherever they dumped him. Our pet shelter has a waiting list for taking in adult cats. Reluctantly they agreed to take him back.

It broke my heart but I can't keep a cat (really, really can't). I tried to persuade them to use FB or our local Marketplace to find a new owner. Now I am a little sad. I want to make this page from Girl Moments from Coco Wyo in his honor. Could you please show me our finished pages for inspiration? Thank you so much.

Ik was er al aan begonnen en toen zei iemand: wellicht kun je een hart van kleur om de persoon en de kat heen doen met de rest grijs. En dat zou ik nog graag willen doen.

Heb je hem inmiddels al gevonden? Ik heb het kleurboek en ga deze toch niet kleuren. Dus ik wil hem best voorzichtig voor je eruit scheuren en hem gratis naar je opsturen via de post! Ik heb geen scanner dus kan hem niet inscannen voor je helaas.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:27

Ik kom me hier ook melden! Wat een mooie dingen komen er allemaal voorbij.

Momenteel staat het kleuren even op een laag pitje aangezien ik niet aan tafel kan zitten door een operatie, maar dit zijn de kleurplaten die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.
Ik gebruik de deco markers van de Action

Afbeelding
Afbeelding
Van deze heb ik blijkbaar geen foto gemaakt dat hij helemaal af was, maar dit is wel een van mijn favoriete <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:24

Wauw wat een gave platen komen er weer voorbij zeg! Welkom Love_Mandy en natuurlijk beterschap hopelijk kun je snel weer kleuren

Ik heb eindelijk de dubbele kleurplaat af! Ik vond hem echt moeilijk vooral in het midden.
1 smurf vind ik niet mooi geworden rest valt me niet tegen.
Afbeelding

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 22:36

Mooie platen komen er weer voorbij <3

Hier ook weer 1 af!
Afbeelding

Hebben jullie ook dat jullie dan soms weer lang bezig zijn met een nieuwe plaat kiezen? Er zijn zoveel leuke :')

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 00:13

Wat een gave platen weer! Zag ook eentje waar ik nu mee bezig ben. :D
Ik blader niet teveel door de boekjes heen en pak tegenwoordig gewoon steeds de eerstvolgende pagina. Als ik een pagina echt niet zo leuk vind dan sla ik die over en ga naar de volgende. Ik heb nu alleen wel t probleem dat ik teveel boekjes heb. _O-

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:51

J0anieke schreef:
Ik heb nu alleen wel t probleem dat ik teveel boekjes heb. _O-

Haha dat probleem ken ik wel. En dan kijk je toch weer online en zie je nog meer mooie boekjes haha

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 12:25

Weten jullie hoe dit komt? Er is allemaal geel doorgedrukt naar verschillende pagina’s, exact in de vorm van bijvoorbeeld de eerste pagina van het boek, maar ik heb dat helemaal niet met geel gekleurd. ;( zo zonde

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 21:21

Afbeelding
Ik heb m af! <3