Hahahah mijn moeder had het ook al over een behang
Ik ben nu in gesprek over theedoeken, als dat een succes is komen er misschien andere dingetjes van. Ben altijd blij als er meer mensen enthousiast worden van mijn kauwen 'merch'
We hebben dit soort patroontjes niet genoeg met inheemse vogels vind ik!
Het printje is dus oorspronkelijk gemaakt voor een jurk die ik wil gaan maken voor mijn diploma-uitreiking. Nog niet helemaal zeker wat het model van de jurk moet worden trouwens, maar ik heb nog even want die diploma-uitreiking is pas volgend voorjaar
Ze zijn met dat soort dingen niet heel vlot bij de uni.
Muga schreef:Gisteren werd mijn mezen voerbol aangevallen door een groep kauwen. Ze waren slim genoeg om hem vast te pakken en hun hoofd door de tralies te steken zodat ze bij de voersilo konden. Ernaast hangt een losse silo en vetbollen, maar blijkbaar was dit lekkerder... moest er wel om lachen.
Hahahaha ja ze weten heel goed wat ze wel en niet lekker vinden 
Oh trouwens! Ik ga dus door met het onderzoek, en ik wilde nog iets vragen: mochten jullie nou in het noorden wonen (helemaal Drenthe/Groningen) en een geringde kauw zien, wil je dan een foto maken? Het liefst waar de ringetjes een beetje op te zien zijn, het metalen ringetje kunnen we nooit lezen maar de kleurringen wel. De kans dat je er één tegen komt is niet heel groot hoor, maar voor het geval dat