Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Ohh dat vosje is echt heel schattig! Waar heb je dat patroon van?
Libiris schreef:echt leuk die vos!! ben je er lang mee bezig geweest?
Libiris schreef:Gisteren de worksho van vricut online gehad, wel wat van opgestoken.
Zag dat er soms ook een workshop/demo bij mediamarkt of coolblue is. Iemand hier ervaring mee?
En dit jaar maar eens naar de kreadoe beurs gaan
Libiris schreef:xoranlover schreef:Ik denk dat het een vrij basic workshop is. Ah leuk naar de kreadoe. Ik help weer mee met een winkel op de kreadoe in oktober.
leuk! kan je daar ook van alles zien en mss doen? Is het de moeite waard om er naar toe te gaan?
Lieszje schreef:Uiteindelijk ga je steeds meer doen en dan merk je ook vanzelf wel wat je vaak maakt en doet en wat minder. Als je een sublimatieprinter veel gaat gebruiken is het zeker wel het investeren waard. Ik heb het overwogen omdat ik graag kleding bedruk en weleens mooiere afbeeldingen wilde. Ik doe dat nu met gekochte DTF prints en siser easy color. Werkt voor mij prima
Volgens mij kan je kiezen of je ze met schroeven, afstandhouders of zonder wilt. Ik heb de afstandhouders via aliexpres gekocht. Ik heb twee bordjes gemaakt die er nu na twee jaar buiten nog prima uitzien. Heb er geen permanent vinyl voor gebruikt.