Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije112 schreef:Spannend TS!
Ik ben het met jullie eens dat een partner nooit zo mag reageren, maar ik zou geloof ik ook wel een beetje moe worden van Nina's gedrag als ik haar partner was zeg, het is absoluut niet de makkelijkste dame!
Ik ben het met jullie eens dat een partner nooit zo mag reageren, maar ik zou geloof ik ook wel een beetje moe worden van Nina's gedrag als ik haar partner was zeg, het is absoluut niet de makkelijkste dame!
singa schreef:Je verduidelijking maakt het mysterieuzer, TS
Ik weet nog altijd niet goed wat ik ervan moet denken. Prem wil graag uitpakken met zijn hebben en houden, en Nina maakt daar blijkbaar deel van uit. Van zodra Nina iets doet wat niet in de lijn van zijn uitpak-verwachtingen ligt, wordt hij boos. Heel boos. Zo vermoeiend.
Elk woord kunnen verstaan in Brugge is trouwens een zeldzaamheid, dan waren het vast ook toeristen aan de tafels rondom hen
poes schreef:Wie wil er nu ook Indiaas eten in Bruggeniet echt een stad met veel internationale keuken. Vind het gedrag van Nina daar ook best vermoeiend. Als je niet tegen drukte kan en je gaat in het weekend naar een mega toeristische attractie (ik noem het amper een stad) dan zoek je toch even uit waar je lekker en rustig kunt eten. Zou ook echt gek worden van zoiets. Maar dat praat zijn gedrag verre van goed uiteraard.
Leuk stukje weer!
poes schreef:Wie wil er nu ook Indiaas eten in Bruggeniet echt een stad met veel internationale keuken. Vind het gedrag van Nina daar ook best vermoeiend. Als je niet tegen drukte kan en je gaat in het weekend naar een mega toeristische attractie (ik noem het amper een stad) dan zoek je toch even uit waar je lekker en rustig kunt eten. Zou ook echt gek worden van zoiets. Maar dat praat zijn gedrag verre van goed uiteraard.
Leuk stukje weer!
poes schreef:Als een klein kind in je eten zitten prikken in het restaurant dat je zelf hebt uitgekozen op een uitje waar alweer het luxe hotel voor je betaald wordt? Mijn man is een hele brave maar die zou ook lekker zeggen trek je plan er maar mee