[CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:29

Ik ben de haan echt helemaal zat. Na bijna 3 uur is hij nog niet af. Op naar de volgende.

Afbeelding

Als ik achter de computer zit zal ik ook eens kijken of ik over jullie werk nog iets zinnigs kan zeggen behalve dat ik het heel mooi vind om te zien dat ze allemaal zo anders en uniek zijn.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:05

Selina; bijrijdpaardje wip
Lekker bezig! Je paardje kijkt al mooi helder uit zijn ogen. Je zou voor een nog levendigere tekening kunnen kijken of je door bijvoorbeeld lichtval nog wat meer kleuren kunt gebruiken in de vacht. Alleen bruin toont al snel wat vlak en levenloos.

SanneB: vooruitgang paardjes
Wat leuk om te zien! Over het geheel genomen vind ik je nieuwere versie beter. Toch vind ik het contrast in het gezicht en de zachte oren van de eerste denk ik mooier.

eclare98; wasbeer
knap hoe je zo met een paar kleurvlakken een echt karaktertje neer kunt zetten. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe jouw werk er uit zou zien als je echt helemaal tot in detail zou uitwerken.

Seven; kardinaalsvogel
Mooi onderwerp en krachtig gebruik van rode tinten! Ik had wat meer kleur in de achtergrond waarschijnlijk nog mooier gevonden. Door wat groen zou het rood er denk ik nog meer uitknallen.

joey-lover; ijsvogel
Ik ben telkens weer onder de indruk van jouw werk! Qua kleuren vind ik deze fantastisch. Toch komt deze op mij over alsof hij een beetje is afgeraffeld. Ik weet niet precies waardoor het komt. Of je er nou net te veel of juist te weinig aan hebt gedaan.... ik denk er nog even over. Misschien had ik hem mooier gevonden met nog vagere vleugels en alleen de prachtig uitgevoerde kop zo scherp als je hem nu hebt.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:08

Leuk vind ik dat inderdaad iedereen hier heeft zijn of haar eigen stijl en interpretatie

Sanne wat een verschil heel mooi om te zien je bent echt gegroeid
Enige opmerking de neusrug lijkt wat grom door de streep links

Selina Mooi al heel herkenbaar en sterk met de haartjes

Malenka ik snap je gevoel ik kan ook niet uren met 1 werkje bezig zijn zeker niet met tussenpozen
Ik vind hem wel heel mooi, prachtige kleuren en sterke pose, alleen het bovenste gedeelte van de snavel oogt wat lang en krom

Bedankt voor de tip dat groene is inderdaad een goede had er wel wat blauw bij gedaan maar het knalt nog niet

Nora_lovely

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:33

Ik heb mijn eerste houtskool werk af!
Zelf vind ik hem echt verschrikkelijk lelijk, maar toch. :o
Morgen heb ik de gelegenheid om even foto's te maken.
Hopelijk hebben jullie tips voor betere schaduw..

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:05

Ik loop een beetje achter met plaatsen en reageren, maar morgen doe ik weer een rondje :)
Hierbij mijn krabbeltjes van de afgelopen dagen, niet allemaal even hoogstaand :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:17

@Renskefrea: leuke werkjes! wees echter niet bang om er wat meer diepte in te steken. qua proporties lijk je wel juist te zitten maar ze ogen ietwat 'flets'.

@Melanka: leuk werk! mooi kleur gebruik al heb ik de indruk dat zijn poten wat te klein zijn? hij komt mooi uit op dat donkere papier :j

Ik heb door schoolwerk niet erg veel tijd om veel werk voor mezelf te maken, maar ik heb een snel fotostudie'tje gedaan van een interieur, een knelpunt bij mij. Wie weet werk ik hem nog verder af, hij is nog heel erg ruw.

Afbeelding

Nora_lovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 08:46

Oké hier is ie dan.....
Afbeelding
Hij is echt gewoon lelijk. -O-
De neus is niet bepaald in verhouding met de rest van het hoofd en bij de nek zie je de onderkant niet....
Heeft iemand tips om schaduw te maken met houtskool?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 09:04

Je had beter de achtergrond niet moeten doen, of iig een stuk lichter :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 09:42

Even een snelle schets en marker tekening, hopelijk vanmiddag wat meer tijd
Afbeelding
Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-17 14:50

Eerste keer tekenen met oost-Indische inkt. Leuk spul, maar wel lastig. Soms lekte het en toen was m'n oog of oor ineens in 1x zwart :+ Maar wel tevreden voor een eerste poging!

Afbeelding

Nog een beginnerstips! Gooi NIET het potje om, dan eindig je namelijk zo:
Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:00

Een probeersel om wat meer los te laten
Niet geworden wat ik wou maar toch wel wat tevreden
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 21:27

Ben er totaal niet blij mee, het had een schattige woestijnrat moeten zijn maar het is een monsterlijke gremlin geworden door die pootjes. Kleuren kloppen voor geen meter en hij lijkt niet eens op de rat waar hij op had moeten lijken :') Maar goed...

12/190
Markers op A5
'het moet stuk'
(weer een van mijn ratjes, deze is altijd fanatiek met slopen van alles wat op zijn pad komt)
Afbeelding

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 22:17

23/365

Afbeelding

En nog een bonus "Wildlife" vandaag

Afbeelding

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 23:02

Eventjes reactierondje, vanaf pagina 27 vind ik wel even ver genoeg :)
Ik vond trouwens die strip erg leuk, briljant concept om elke dag een vakje te tekenen en zo een strip in elkaar te draaien :D

Pagina 27:
Seven: mooi vogeltje, ik vind vogeltjes ook heel interessant tegenwoordig :) maar je hebt zijn veertje enzo goed neer gezet.
Titanic: leuk snel krabbeltje, mooi die haren ook neergezet :)
Pompompom: ik vind je haflinger prachtig, wat een vriendelijke blik heeft die. Je inkttekening is ook leuk, knap dat je er dan toch nog iets paard lijkends uit gekregen hebt :P
eclair98: leuk kikkertje. Denk dat je met iets meer vullijntjes een sterker resultaat krijgt. nu is het meer een omtrek alleen. Ingekleurd begint ie al ergens op te lijken maar is nog net wat vlak :)
AmyLyklama: weer zo'n leuk fantasiewezen, ik vind m leuk :D (iets met eekhoorntjes ;) )
Kallipooh: wat een mooie Jaguar, en een gave blik heb je gevangen. Kan ook zo in het disapproval animals topic wat ik laatst las :P
Seven: van deze kloppen de verhoudingen volgens mij niet helemaal, zijn manen vind ik wel tof, vooral richting schoft.
Joey_lover: ik vind het mooi hoe jij een dier uit de achtergrond naar voren laat komen. Het lijkt me heel moeilijk hoe jij te werk gaat ook, maar deze beer is gaaf.
Seven: wat een lief vosje
AmyLyklama: gaaf hoe je die stof vormgegeven hebt!
Telpeva: Fudge vind ik echt superschattig. Die zou ik wel als huisdiertje willen hebben :D
8nnemiek: leuk zon studie naar handen, je begint het toch al aardig in je vingers te krijgen. en dat bordje is ook leuk :)
eclair98: nog meer vossenfans, ik vind m toch wel leuk geworden, zijn voorpoten bijvoorbeeld zijn top :)
sanneb: prachtig hoor, zo met wat lijntjes de suggestie van paarden weergeven.

pagina 28:
joey_lover: wat een prachtige ijsvogel, gaaf kleurgebruik ook bij de achtergrond, en het water is ook goed gelukt. Maar zijn kop is echt geweldig.
Seven: dit is ook een leuk vogeltje, doet me beetje aan angry birds denken, maar mooi neergezet verder :)
eclair98: leuk wasbeertje
sanneb: dat is een hele verbetering. Die plaat heb ik ook eens getekend bij de vorige challenge, maar die van jou ziet er veel beter uit :P
Selina: dat begint al goed, knap hoe je de vacht maakt. Benieuwd als hij af is. Ziet er iig lekker fluffy uit :D

Pagina 29:
Malenka: ik vind de haan echt prachtig geworden :D Kan me wel voorstellen dat je het zat bent, zoveel geduld heb ik meestal al niet.
Quebelle: dat ziet er leuk uit, is dat een bewerking van ene foto of heb je juist iets geschetst aan de hand van een foto? :) Ik vind de compositie in elk geval gaaf!
Het kan trouwens kloppen weinig diepte, de meeste van die schetsen heb ik namelijk even snel in een paar minuutjes gedaan, zeg maar afgeraffeld soms zelfs :j
Nora_lovely: ik denk dat hij nu een beetje wegvalt in de achtergrond. Schaduw kun je maken door verschillende laagjes, en dan waar het donkerder is wat vaker eroverheen. Maar het begin is niet slecht toch? het oogje en zijn neus zijn al echt paard :D
Seven: mooie schets, alleen is de neus misschien iets te smal op het uitgewerkte, en zijn hals dan in verhouding te dik, maar het stoort niet :)
Selina: wat een lief paardje, en knap zo met inkt, dat heb ik nog nooit geprobeerd, ziet er wel leuk uit, maar lijkt me inderdaad moeilijk zo ineen keer goed moeten doen :P En omgooien, wat zonde! :(
Seven: leuke bloemen, mooi zo met die spatjes.
Telpeva: weer zo'n schattig ratje, ik vind hem juist erg leuk geworden! Maar ik ken de rat dan ook niet :P Het is lastig iets lijkends te maken, al helemaal cartoon stijl. Maar ik vind hem niet monsterlijk, hij is in mijn ogen nog steeds heel schattig :D
sanneb: Dat paard is niet helemaal mijn stijl, maar wel mooie houding neergezet. De olifant vind ik prachtig!

mijne voor vandaag, een papegaaiduiker, of Puffin omdat ik de engelse naam zo geweldig vind :D
Met pastelkrijtjes, nog steeds niet zo verfijnd zoals ik zou willen, maar ik had uiteindelijk toch weer te weinig geduld :P
Komt uit een van mijn fotoboeken met wilde dieren die ik uit mijn kast geplukt heb, ik ben onderhand door mijn losse plaatjes heen :P
Ik ben hier wel iets langer mee bezig geweest, een kwartier tot half uur denk ik, terwijl ik half tv keek :P

Afbeelding

Lol, ik kom er net achter dat ik er ergens een dubbel heb gedaan. Dat krijg je als je niet elke dag een doet maar probeert in te halen :P Anders kan ik er morgen een overslaan :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 00:29

Ik vind het heel leuk om reacties te geven maar af en toe is het zo veel werk :+ zeker wanneer het vlot gaat in het topic haha! Maar wel heel leuk dat er ook zoveel activiteit is!

Vanaf pagina 26
AmyLyklama: mooie roofvogel, tips heb ik niet omdat ik niet zo veel verstand heb van het materiaal maar ik vind deze wel heel mooi en realistisch. Draak vind ik ook weer erg mooi, ik mis het een beetje dat de achterkant nog geen kleur heeft. Het water vind ik goed gelukt dat lijkt mij moeilijk met markers.
Seven: hij is van vorig jaar maar toch een reactie :D ziet er mooi uit, leuk om te zien dat je nu juist heel andere stijlen ook erbij pakt.
joey lover: ik hou van eigen creaties, die vind ik eigenlijk wel het leukst. Dat baby uiltje bovenin vind ik de leukste, die trekt meteen mijn aandacht

pagina 27
seven: dit vogeltje vind ik heel gaaf, ik heb mijzelf er op betrapt dat ik al meerdere malen door het topic gescrollt heb en dat ik steeds bij deze tekening blijf hangen om hem nog een keer te bekijken. Super leuk, dat is er eentje om op te hangen aan de muur imo
X titanic: tuurlijk kan jij dat :D ik had niet anders van je verwacht, het is in je andere line arts imo ook echt wel te zien dat je weet wat je aan het doen bent. Ik vind hem leuk, hij doet mij denken aan een paard dat ik ken
Pompompom: jij durft... ik heb zelf een behoorlijke afkeer tegen viezigheid, en wat ik daar zie is houtskool, poeder, nat... brrr ik voel de afkeer van het opruimen en gebrek aan controle nu al :D de 1e vind ik gewoon mooi, de 2e vind ik extra speciaal juist omdat je er dan zo weinig controle over hebt. En dan ook nog op zo'n klein formaat!
AmyLyklama: weer zo'n leuk diertje, ik hou daar wel van... is lang geleden dat ik zelf zoiets gemaakt heb, ik vind je werk heel inspirerend :) kleurgebruik vind ik ook leuk, maar eigenlijk mis ik weer een beetje dat hij niet volledig ingekleurd is.
Eclair: dat? Voor een eerste keer? Daar mag je wat mij betreft trots op zijn hoor, veel beter dan mijn 1e digitale werken. Leuk hoe je er meerdere kleuren in verwerkt hebt en dat je meteen ook de schaduw meegepakt hebt, ziet er goed uit!
Kallipooh: oeh dat zie ik echt wel als compliment dat mijn auto oogt als een digitaal werk, want dat is hij niet :D het was een soort van drama om hem zo strak te krijgen maar ergens was dat ook wel weer leuk, het brengt weer wat afwisseling. Jouw big cat vind ik ook weer heel gaaf, en behalve dan 'heel gaaf' weet ik er eigenlijk niet eens wat over te zeggen. Samengevat, ik wou dat ik dat zo kon!
Seven: ik dacht even dat het markers waren totdat ik je tekst erbij las, leuk dat het zo op elkaar lijkt! Ik vind het mooi gelukt hoe de achterkant zo op gaat in het papier,
joey lover: gave beer! Ben je wel eens in yellowstone park geweest in Amerika? Het kleurgebruik doet mij daar onwijs aan denken, die omgeving die is daar zo! Ik vind hem heel geslaagd, echt wel een beer in zijn eigen habitat :j
Seven: leuk kopje heeft de vos, heel aandoenlijk
AmyLyklama: gaaf uitgewerkt, mooi gebruik gemaakt van je materialen :j ik ben benieuwd naar de 2.0 versie :D
8nnemiek: noem mij maar gestoord maar ik ben er zo eentje die meteen al die handgebaren gaat testen met de eigen handen (ben ik even blij dat niemand dat heeft gezien toen ik dat deed). Er waren er 2 die wat lastig gingen met de duim, maar je geeft imo zelf al het antwoord. Ik vind het persoonlijk niet storend, cartoons zijn vaker wat expressiever, niet alleen in de handen maar o.a. ook d pe gezichtsuitdrukkingen en algehele lichaamshoudingen. Als er een mond op de grond valt van verbazing dan is dat ook niet realistisch, maar voor een cartoon kan dat heel acceptabel binnen de stijl vallen imo.
Eclair: leuk dat je zo bezig bent met de highlights, en dat je hem zo hebt kunnen tekenen uit je hoofd vind ik al helemaal leuk!
Sanneb: ik vind het heel knap hoe je er zo'n sfeer er in weet te krijgen, heel mooi :j

De rest komt later, als ik nu niet afsluit en naar bed ga dan val ik straks in slaap tijdens het typen :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 00:32

Oef op het randje nummer 23

23/365
Dolfijn met pastel. Geen denderende foto helaas.
Afbeelding

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 12:38

Deze is moet ik nog inkleuren.

Afbeelding

Olifantje met pastel

Afbeelding

Er komen hele mooie werken voorbij. Ik zou niet weten wat ik erop moet zeggwn. Behalve dat ik ze zo zou ophangen.

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:38

<3 Ooh Dombo, jeugdsentiment :o

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:41

24/365
Panda met potlood. Had geen zin meer maar vind hem best goed geworden.
Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 14:10

Weer eens met pastel begonnen
Het plaatje is A4 de tekening veel groter :D

Pastel op velours
Afbeelding

sanneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:38

24/365

Afbeelding

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:55

Allereerst iedereen echt ontzettend bedankt voor het commentaar op mijn tekening! Dankjewel! =D

Vanaf P. 24 :)

zwanepol: Die is mooi geworden! Vind voor de vleugels erg gaaf! De kop van de rechter fazant vind ik iets minder, maar knap dat het zo groot lukt.

xTitanic: IK BEN ZO VERLIEFD OP JOUW MANIER VAN TEKENEN. Het is zo vet! Ik kijk alleen bij tekening 10 wat raar tegen de onderkant van het hoofd van het paard aan.

2. Waanzinnig weer! Vind alleen de borst iets minder. Die klopt voor mijn gevoel niet helemaal.

3. Leuk om een schets te zien! Hoe beslis je waar je de lijnen laat lopen voor het inken?

Seven Die is mooi! Vind het een heel sprekend koppie geworden! (Is dat van toepassing op een fazant?) Vind de witte veertjes iets minder, maar dat komt denk ik doordat ik wat contrast mis die in de andere kleuren veertjes zit.

2. Mooie kleuren bij de herder! Hij klopt voor mijn gevoel niet helemaal bij de neus. De neus zelf lijkt iets meer van de voorkant, maar de bek iets meer van ernaast. Ik kan er niet helemaal de vinger opleggen. Hoe dan ook, kleurtjes zijn erg mooi en de vacht is ook gaaf geworden!

3. Die is waanzinnig!

4. Gaaf! Vind vooral het paardenhoofd erg mooi geworden! De bomen en de bergen vind ik heel vet met de puntjes! De weg had er van mij niet in gehoeven, maakt het voor mijn gevoel iets drukker en leidt aandacht wat af van de rest. Maar supervet!
Hartje is ook leuk!

5. De ogen en de neus zijn heel gaaf geworden! Ik denk dat alleen de voor ons linkerkant van de kop iets minder bol had gemogen of de aansluiting met het lijf iets breder.

6. Is het op doek of welk materiaal heb je het op geschilderd? Ik vind hem erg mooi! Hele aansprekende kleuren en mooie vogel geworden!

7. Mooi! Zit ook fijn veel beweging in de tekening! De manen vind ik iets minder, maar vind de tekening zelf eb vooral de blauwe kleur erin erg mooi geworden!

8. Mooie vos! Ogen zijn heel gaaf! Hij klopt voor mijn gevoel in verhouding niet helemaal, kop lijkt iets te smal, maar vind hem erg mooi!

9. VETTE VOGEL! Vind het bij de vleugels supergaaf!!

10. Mooie tekening geworden! Ook leuk om van line-art naar eind te zien. Ik denk dat de nek net iets smaller had gemogen.

11. Niceeee! Vet effect met die spetters!

12. Is er een materiaal waar je niets mee kan? Erg knap!

joey_lover: Leuke muisjes! Fijne schetsen! Ook tof om te zien hoe je echt in "vormen" schetst!

2. VET!!!! Die kleuren zijn echt heel tof!

3. leukkk!

4. Gave kleuren weer! Ik vind jouw manier van werken echt heel vet. Alles is anders maar tegelijkertijd pluk je er wel direct uit dat hij van jou is!

5. Holy oliebol die is vet

eclair98: Als je had gezegd dat het iets anders was dan potlood, had ik je idd direct geloofd. Het geeft wel echt een leuk effect! Er had van mij iets meer contrast in gemogen zoals je ook het groen en paars tegenover elkaar hebt gezet :)

2. Mooie kleuren gebruikt! Het oog is iets te fijn in vergelijking met de rest van de tekening en de kop had denk ik iets groter gemogen. :)

3. Mooii! Wat ik me afvroeg, teken je echt een afbeelding na of trace je? Ze zijn zo on point! Oog is wel erg mooi geworden! Ben benieuwd naar wanneer hij volledig is ingekleurd!

4. Leuke vos! Ben je er als laatste met de witte verf overheen gegaan? De overgangen tussen het wit en de rest van het vachtje zijn wat abrupt van de bovenkant en bij de staart. Ik denk dat het mooier is om er later nog een keer met een kleurtje overheen te gaan zodat de overgang wat vervaagd en minder scherp is.

5. Leuke wasbeer! Misschien kun je met de promarkers nog iets gaan blenden in de kleuren zoals je met de vis toen hebt gedaan. De kleurvlakken zijn nu wat meer gescheiden en ik denk dat een kleine overgang mooier is.

6. Leuk dolfijntje! De neus lijkt alleen iets te groot te zijn.

7. Beer is mooi geworden! Leuke schets!

RenskeFrea: Dat zijn leuke schetsen geworden! Je schetst heel fijn licht!

2. Leuke schetsen! Ik vind vooral het hertje erg mooi geworden! Misschien is het, zoals Quebelle ook aangaf, tof om iets meer te doen met diepte en schaduwen. Ik denk dat je schetsen dan net iets aansprekender worden :)

3. Leuke vogel! Ik vind het kopje vooral erg mooi geworden!

sanneb: Het oog op zichzelf vind ik mooi en de blauwe kleur erin ook. De zwarte lijnen voelen iets te hard bij de rest, maar wederom erg sprekend!

2. Fijne kleuren! Vind jouw kleurgebruik en houdingen van de paarden erg mooi! Jouw dieren zijn vrijwel altijd zo aansprekend. Heel vet!

3. WAUWWW!! Dit vind ik denk ik de mooiste van je tot nu toe!

4. WAANZINNIG!

5. Dat is echt een fantastische vooruitgang! Het voor ons rechteroortje lijkt alleen iets te breed.

6. Het was niet de bedoeling om een cheerleader te worden, eerlijk waar niet. Maar ik vind het zo mooi wat je doet!

7. Gaaf! Doe je dit met inkt of met waterverf?

IsaCalixa Leuk dat je meedoet! =D Ik vind je gezichten erg mooi! Er ligt echt een expressie in. Er omheen vind ik iets minder, maar dat kan ook smaak zijn.

Michelle_S WAUWWW!! Die is gaaf!! Heel erg aaibaar geworden

Jeika Ook al ben je er niet zo blij mee, je haalt hem er wel direct uit!

8nnemiek Die is leuk! Hele herkenbare manier van tekenen! Ik vind de mensen/cartoons (ik weet zo snel niet hoe je ze noemt, sorry!) erg mooi!

2. Niceee! Gewoon nieuwsgierig, maar gebruik je references voor het tekenen van cartoons of teken je uit je hoofd?
Naambordje is ook mooi!

Telpeva Vet! heel strak geworden van de voorkant! De beide wielen en de bumper had denk ik nog iets strakker gemogen, maar erg knap met een airbrush!

2. Leuk diertje! Heel erg aaibaar geworden! Ik denk dat het mooi is om de volgende keer misschien ook iets meer contrast mee te pakken in de pootjes, die vallen nu wat weg tegen het lijfje :) En eens met 8nnemiek: Past zo in een kinderboek.

3. Ik vind het ratje erg mooi geworden! Mag ik vragen waarom je hem minder vindt? Het tonnetje / dingetje waar hij op kauwt vind ik iets minder.

AmyLyklama Wowww! Waanzinnig begin! Mag ik vragen op wat voor papier je werkt?

2. Niceee! Erg mooi gedaan met de kleurtjes weer!

3. Die is leuk! Ik mis alleen wat beweging in de tekening. Maar de kleuren zijn weer erg gaaf geworden!

4. Mooi gedaan! Vind de flow in de haren en het kleed / doek erg mooi! Misschien kun je diezelfde flow ook iets meer in het meisje zelf terug laten komen.

pompompom Vind vooral de eerste erg mooi! Tweede is ook leuk experiment!

kallipooh: Erg gaaf! Vind hem echt waanzinnig! Hij zou bijna van het papier kunnen springen

Selina Gaaf!! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

2. Leukleukleuk! Misschien is het ook leuk om een keer te proberen met een kwastje. Dan heb je net iets meer controle voor mijn gevoel dat met een kroontjespen :)

Malenka Gave haan! Kleuren zijn erg mooi! Ik kijk alleen wat vreemd tegen de pootjes en de staart aan. Ik denk dat het mooier was om de staart iets groter te maken.

Quebelle WAUW!!! Mag ik vragen hoelang je ermee bezig bent geweest? Erg gaaf!

Nora_lovely Wat makkelijker is met houtskool, is om echt alleen de punten waar je schaduwen wilt hebben te doen met houtskool. Houtskool veegt snel uit en is daardoor moeilijk met details / schaduwen. Wat ik probeer met houtskool, is om laagje voor laagje te werken en niet direct naar zwart te gaan.

mhollander Leuke olifant geworden! Is die eerste Dombo? =D

Volgens mij was dat iedereen! =D

lovelyfiefy schreef:
Zijn er ook mensen hier die een portfolio of een website of gewoon foto's op Facebook hebben van nog meer werk?
Ik zie soms dingen voorbij komen dat ik heel erg benieuwd ben naar meer werk O:)

Ik weet niet of je mij ook bedoelde, maar phyrootz.tumblr.com / Phyrootz op Instagram

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 17:01

Pharootz: Wow, lange post!
Voor m'n inkt tekening heb ik al een kwastje gebruikt! Wel zo'n super goedkope die ik ergens in een doos vond, dus wil nog even eentje van iets betere kwaliteit kopen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:07

Pharootz
Wow bedankt echt fantastisch wat een reactie post.
Bedankt voor je complimenten ik beheers voor mijn gevoel nog niets ik klieder maar wat aan en moet duidelijk mijn stijl nog ontwikkelen in mijn ogen :D

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 17:14

@Pharootz, dat interieur is een klein uurtje? Het is ook nog niet uitgewerkt, gewoon de kleur al.

@RenskeFrea, van een foto af. Eerst een ruwe schets en daarna opgevuld met kleur :)

Ik heb trouwens ook een instagram voor de liefhebber, daar staan iets meer werkjes op;
https://www.instagram.com/lm_saunders/