Als ik achter de computer zit zal ik ook eens kijken of ik over jullie werk nog iets zinnigs kan zeggen behalve dat ik het heel mooi vind om te zien dat ze allemaal zo anders en uniek zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar goed...

maar je hebt zijn veertje enzo goed neer gezet.

(iets met eekhoorntjes
)

Kan me wel voorstellen dat je het zat bent, zoveel geduld heb ik meestal al niet.
Ik vind de compositie in elk geval gaaf!

En omgooien, wat zonde! 
Het is lastig iets lijkends te maken, al helemaal cartoon stijl. Maar ik vind hem niet monsterlijk, hij is in mijn ogen nog steeds heel schattig 

Anders kan ik er morgen een overslaan
zeker wanneer het vlot gaat in het topic haha! Maar wel heel leuk dat er ook zoveel activiteit is!
ziet er mooi uit, leuk om te zien dat je nu juist heel andere stijlen ook erbij pakt.
ik had niet anders van je verwacht, het is in je andere line arts imo ook echt wel te zien dat je weet wat je aan het doen bent. Ik vind hem leuk, hij doet mij denken aan een paard dat ik ken
de 1e vind ik gewoon mooi, de 2e vind ik extra speciaal juist omdat je er dan zo weinig controle over hebt. En dan ook nog op zo'n klein formaat!
kleurgebruik vind ik ook leuk, maar eigenlijk mis ik weer een beetje dat hij niet volledig ingekleurd is.
het was een soort van drama om hem zo strak te krijgen maar ergens was dat ook wel weer leuk, het brengt weer wat afwisseling. Jouw big cat vind ik ook weer heel gaaf, en behalve dan 'heel gaaf' weet ik er eigenlijk niet eens wat over te zeggen. Samengevat, ik wou dat ik dat zo kon!
ik ben benieuwd naar de 2.0 versie

En eens met 8nnemiek: Past zo in een kinderboek.
lovelyfiefy schreef:Zijn er ook mensen hier die een portfolio of een website of gewoon foto's op Facebook hebben van nog meer werk?
Ik zie soms dingen voorbij komen dat ik heel erg benieuwd ben naar meer werk