Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Die is super mooi!
Welke maat schijven heb jij nu?
Ik heb in de standaard nu een heel pak ruitjes zitten maar heb denk ik ongeveer de helft lijntjes eruit gehaald omdat ik het wat vol vond worden. Voorlopig nog genoeg erin maar wil eigenlijk ook wel een x aanvullen met bv blanco en meer ruitjes bv.
prugelpiet schreef:Mijn travel journal is besteld
Eind Augustus mag die mee naar Macedonië, dus tot die tijd kan ik vanalles bij elkaar verzamelen om te gebruiken. Iemand tips voor fijne (zwarte) pennen die niet doordrukken?
Ik wil graag een ballpoint mee, maar ook een stift, vulpen en Kalligrafie pen. De ballpoint en kalligrafie red ik me wel mee, maar ik heb al tig stiften geprobeerd en alles drukt door![]()
Ligt misschien ook aan het papier, maar wil het graag zo min mogelijk.
Felicxa schreef:prugelpiet schreef:Mijn travel journal is besteld
Eind Augustus mag die mee naar Macedonië, dus tot die tijd kan ik vanalles bij elkaar verzamelen om te gebruiken. Iemand tips voor fijne (zwarte) pennen die niet doordrukken?
Ik wil graag een ballpoint mee, maar ook een stift, vulpen en Kalligrafie pen. De ballpoint en kalligrafie red ik me wel mee, maar ik heb al tig stiften geprobeerd en alles drukt door![]()
Ligt misschien ook aan het papier, maar wil het graag zo min mogelijk.
Ah wat leuk! Ik ben zelf ook bezig om iets van een travel of memory journal op te zetten! Dat vond ik namelijk het leuke van mijn bullet journal, maar als agenda werkte het niet. Dus besloten om dit dan maar te doen! Ik ga vanmiddag een rondje doen om wat leuke dingen voor er in te vinden en dan mag hij mee op vakantie
Ik weet niet of jullie het oke vinden dat ik hier dan nog steeds meepraat en wellicht creaties laat zien?
En qua stiften, ik heb zelf een pigma pen (van sakura), en dat heeft in mijn leuchtturm nooit doorgedrukt. Ik heb ze bij de kler vandaan, lag bij het handlettering spul.
mirthheee schreef:Traveljournal bullet journal close enough! Do keep sharing!
Maanlicht schreef:Wat doen jullie als jullie een grote fout maken?
Heb net een habit tracker voor juli gemaakt, maar ik heb ten eerste niet genoeg ruimte voor alle dagen (kom 1 hokje te kort), en daarnaast heb ik per ongeluk een fout gemaakt in de plaatsing van de onderwerpen. De bladzijde is dus "verpest".
Maanlicht schreef:Wat doen jullie als jullie een grote fout maken?
Heb net een habit tracker voor juli gemaakt, maar ik heb ten eerste niet genoeg ruimte voor alle dagen (kom 1 hokje te kort), en daarnaast heb ik per ongeluk een fout gemaakt in de plaatsing van de onderwerpen. De bladzijde is dus "verpest".