Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanneb schreef:Ik krijg het toch niet voor elkaar om iets onafs te plaatsen. Voor mij word de challenge dus 1 per week minimaal.
Ik merk dat ik het erg leuk vind de belevingen en tips te lezen van anderen en wil dat dus ook gaan doen. Maar hoe doen jullie het? Ik kan niet alle namen onthouden met bijbehorende tekening en wil wel alles in 1 bericht.
Elanor schreef:Ik zal ook weer eens even wat feedback geven, deze pagina in omgekeerd chronologische volgorde.
In het algemeen: ik zou het ook leuk vinden om te lezen wat je met de challenge 'wilt'. Wil je jezelf echt dwingen om nieuwe creatieve perspectieven te kunnen ontwikkelen, wil je beter 'technisch' leren tekenen of gaat het je alleen maar om het principe dat je elke dag 'iets' neerzet?
Nayomie: met welke gedachte heb je deze hoef gemaakt? Ervan uitgaande het een technische studie is, kijk dan nog eens heeeel goed hoe een hoef, kroonrand en kogel eruit zien. Wat zit daar nu allemaal, en hoe loopt het in elkaar over?
Flux: leuke set deze twee, mooie uitdaging aan jezelf! Het zijn meteen al veel interessante platen om naar te kijken doordat je kleur hebt gebruikt, leuk. Mooi dat je in de schedel bij de eerste en de hoorns bij de tweede wat kleurverloop met groen/geel hebt gedaan. Dat maakt ze alletwee 'spannend'.
Roodvos: vlotte schets en handen zijn ook lastig. Lekker dooroefenen.
Rijsa: leuk hoe verschillend jouw werken zijn en hoe je met divers materiaal werkt. Dat wordt een interessante serie zo.
Nelleke: wat een puppyoogjes heeft het hondje.Je lijkt vooral nat of droog te werken, probeer ook eens nat-in-nat, dan biedt aquarel ineens nog veeeel meer mogelijkheden. Lastig perspectief die ene voorpoot op de tweede met die extreme foreshortening, goed neergezet!
Jelka: dit vind ik nou juist weer een heel leuk werkje. Kleur, beetje abstract, ik houd er wel van.
Yamsi: lekker doorwerken. Probeer ook eens een hoofd in een andere pose te doen, krijg je nog meer gevoel voor hoe zo'n kop nou in elkaar zit.
Drawerlover: ik heb dan weer niets met cartoons, maar leuk dat jij er zo vrolijk van wordt.Heb je deze echt zelf ontworpen?
Damned: je beste tot nu toe in dit topic denk ik! Knap gedaan met alleen arceren.
Plovesb: ik hoop dat je aan de kunstacademie studeert, want wat een gave portretten maak jij. Ik vind het echt fantastisch hoe jij precies de balans vind tussen hoeveel je tekent en hoeveel je weglaat. Heel gaaf.