Zal vanavond nog aan de slag, als ik het haal..
Komen weer mooie dingen voorbij!
Zo leuk om te zien dat iedereen geïnspireerd raakt door elkaar en allerlei soorten materialen gaat proberen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
challenge verpest. 

Ze zijn zo heerlijk simpel dat ik er blij van word.
. En ben er nog niet helemaal tevreden mee maar het is een vrolijk paardje met mooie hoefjes. Zou ik als paard ook van gaan huppelen.
Hij gaat lekker in dit topic! ik heb het erg druk gehad deze week, maar nooit te druk om even te spieken of er al nieuwe inzendingen waren! Dit topic is zo leuk voor de motivatie en de stok achter de deur! Laat andere mensen maar met z'n allen afvallen of stoppen met roken, wij doen een paard per dag/week
hihi
jammer dat je niet meer dan twee foto's per post mag doen haha. nu zijn deze wel heel experimenteel voor mijn doen. sorry daarvoor alvast
wederom aceo inkt en aquarel

hij heeft een echte zebra houding, heel herkenbaar ook zonder streepjes 

Ook grappig dat ze allemaal een titel krijgen.

Goed gelukt voor zo snel
Misschien hoofd iets minder "krasserig"?

), een grijze jager paard!

Maar is wel heel leuk om te doen, lekker veel primaire kleuren
)
RenskeFrea schreef:Slina, Ik vind je contrast best wel goed, heb daar ook altijd moeite mee, maar ziet er prima uit. Anders moet je eens een zebra proberen, hahaha, ik vind het nog reuze mee vallen met "streperigheid"
Hij kijkt wel een beetje treurig...
dus de gelijkenis is er
Even een oude doek naast je werk houden om je vingers aan af te vegen werkt goed bij pastel
wel een leuk springend paard
ik zie een typisch shetlander-lichaam met van die schattige korte pootjes 
dat is klein! Knap!

), dus die ook maar eens uitgeprobeerd.
Slina schreef:Waarschijnlijk dat ie gezellig overkruist galoppeert of dat ie net wisselt, voorbenen, of achterbenen hoe je het maar net bekijkt, horen in principe andersom. Zat ook al te kijken van 'D'r is wat mee, maar wat...'Pluizebolpum: je eerste tekening: leuk! iets aan de voorbenen stoort me, maar kan er de vinger niet op leggen
.